آسان‌ترین روش برای رساندن صفحات کم رقابت به رتبه ۱ گوگل - تکفارس 
آسان‌ترین روش برای رساندن صفحات کم رقابت به رتبه ۱ گوگل - تکفارس 

آسان‌ترین روش برای رساندن صفحات کم رقابت به رتبه ۱ گوگل

کسری نراقی
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - 00:13
آسان‌ترین روش برای رساندن صفحات کم رقابت به رتبه ۱ گوگل - تکفارس 

اگر صاحب سایتی هستید حتماً دلتان می‌خواهد سایتتان به‌ازای کلمات کلیدی مرتبط به محتوایتان، جایگاه اول را در صفحه نتایج سرچ گوگل داشته باشد. بیشتر صاحبین سایت‌ها سعی می‌کنند فاکتورهای سئو را تا حد امکان در سایت خود رعایت کنند و سپس منتظر می‌نشینند تا این اقدامات مؤثر واقع شود و گوگل رتبه ۱ نتایج را به آن سایت اختصاص بدهد. در بیشتر مواقع چندین ماه طول می‌کشد تا این اقدامات به بار بنشیند و اثرشان را در بهبود سئو و افزایش رتبه گوگل شاهد باشید.

ممکن است گمان کنید روش‌هایی نظیر خرید ریپورتاژ آگهی سبب افزایش رتبه سریع سایت شما گردد اما متأسفانه علی‌رغم قیمت‌های بالای ریپورتاژ آگهی، چندین ماه طول می کشد تا گوگل، لینکی را که از صفحه ریپورتاژ به سایت شما داده شد است معتبر بشناسد و تأثیر مثبت آن را بر سئو و رتبه سایت شما اعمال کند.

حال چاره چیست؟ آیا باید ماه ها منتظر بمانیم تا در نهایت، اقدامات سئویی ما نتیجه دهند یا راه ساده تری نیز وجود دارد که با کمک آن می توان سریع تر به رتبه ۱ گوگل رسید؟ یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید با انجامش شاهد افزایش سریع رتبه سایت خود باشد شبیه سازی رفتار کاربران است. اما آیا اثباتی برای این ادعا وجود دارد؟

سیاست اصلی گوگل، تلاش برای نمایش بهترین و مرتبط ترین نتایج به کاربرانش است. در واقع هیچ‌چیز به‌اندازه واکنش کاربر نسبت به سایتی که از آن بازدید می‌کند برای گوگل اهمیت ندارد. فرض کنید افراد زیادی کلیدواژه خاصی را گوگل کنند و در میان نتایج، روی لینک سایت شما کلیک کنند. چنین وضعیتی سبب می شود الگوریتم های گوگل اینطور برداشت کنند که جستجوگران آن کلمات کلیدی خاص به سایت شما علاقه‌مند هستند، سایت شما در این زمینه موضوعی محبوبیت بالایی دارد و نیازهای مخاطب را برآورده می سازد؛ در نتیجه برای اینکه نیازهای کاربران را به بهترین نحو رفع کنند سایت شما را به ازای سرچ کلمات کلیدی مرتبط به جایگاه اول نتایج سرچ انتقال می دهند.

بدیهی است که با شبیه سازی چنین حالتی به راحتی و به سرعت می توانید شاهد افزایش رتبه سایت خود باشید. شبیه‌سازی سرچ گوگل، در ظاهر ساده و شدنی است اما انجام آن به‌صورت دستی به ۲ دلیل، دشوار و چه‌بسا ناممکن است. اول اینکه شما باید سرچ گوگل را با استفاده از آی پی‌های مختلف انجام دهید تا بازدیدها بی همتا (unique) باشند و موثر واقع شوند. دوم اینکه این کار باید به‌صورت روزانه و منظم و طبق اصولی خاص تکرار شود تا نتیجه مثبت حاصل از آن را در بهبود سئوی سایت خود مشاهده کنید. خوشبختانه، نرم‌افزارهایی در بازار موجود هستند که می‌توانند کل این عملیات سرچ گوگل را به‌صورت خودکار برای شما شبیه‌سازی کنند.

این نرم افزارها می توانند انواع ورودی را روانه سایت شما کنند. کافیست تعدادی پروکسی،  دامنه سایت و کلمات کلیدی مدنظر خود را در اختیار این نرم افزارها قرار دهید. نرم افزار کلمات کلیدی شما را گوگل کرده و لینک سایت شما را در هر صفحه ای از نتایج گوگل که باشد پیدا می کند و با کلیک بر روی آن وارد سایت شما می شود. از دیگر قابلیت های این نرم افزارها ورود مستقیم به سایت (تایپ لینک شما در آدرس بار) و نیز کلیک روی لینک شما در ریپورتاژها و دیگر صفحات است. برای کاهش بانس ریت، این نرم افزار پس از ورود یه سایت، صفحه را اسکرول کرده و با کلیک بر روی دکمه ها از سایر بخش های سایت شما بازدید می کند.

بطور کل این نوع نرم افزار ها هرگز باعث پنالتی شدن سایت شما نخواهند شد زیرا اگر اینطور باشد شما میتوانید چنین نرم افزار هایی را تهیه کرده و به جای سایت خودتان بر روی سایت رقیبتان آنرا به کار بگیرید تا پنالتی گوگل شامل حال سایت رقیب شود. چنین چیزی هرگز توسط گوگل اتفاق نمیافتد و گوگل به خاطر کلیک هایی که از بیرون انجام میشود هیچ جریمه ای در نظر نمیگیرد.

از برترین نمونه‌های این نرم‌افزار که می‌توانیم به شما معرفی کنیم ربات ارتقاء سئو و افزایش ورودی گوگل کاربر مجازی است که هم در ایران و هم در بازار بین‌المللی پرطرف‌دار است. داشتن راهنمای فارسی و پشتیبانی تمام‌وقت در کنار امکانات متعدد، این ربات را برای کاربر ایرانی متمایز می‌سازد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات، خرید و نحوه استفاده از این نرم‌افزار به سایت کاربر مجازی V-USER.COM مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید