جعبه گشایی تبلت شیائومی پد ۵ [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی تبلت شیائومی پد ۵ [تماشا کنید] - تکفارس 

جعبه گشایی تبلت شیائومی پد ۵ [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - 21:00
شیائومی پد ۵

شیائومی پد ۵ ابتدا به‌همراه گوشی میکس ۴ در چین معرفی شد و حالا در کنار دو گوشی هوشمند جدید سری ۱۱ تی، به‌طور جهانی نیز رونمایی شده است. شیائومی پد ۵ یک تبلت زیبا و مقرون به‌صرفه است که به یک نمایشگر دالبی ویژن و بلندگوهای دالبی Atmos مجهز شده و عملکرد آن هم در حد تبلت‌های پرچمدار است.

تبلت مورد بحث ۳۴۹ یورو قیمت دارد و با توجه به این قیمت امکانات و قابلیت‌های زیادی برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول از یک نمایشگر ۱۱ اینچی ال‌سی‌دی ۱۲۰ هرتزی از نوع IPS بهره می‌برد و از دالبی ویژن و HDR10 هم پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌ی این محصول اسنپدراگون ۸۶۰ است و به چهار بلندگو با پشتیبانی از دالبی Atmos مجهز شده است. باتری این تبلت ظرفیت بالایی داشته و دوربین اصلی آن هم عملکرد مناسبی دارد.

مطالب مرتبط:

پد ۵ همچنین از قلم هوشمند شیائومی موسوم به Smart Pen پشتیبانی می‌کند. قیمت قلم شیائومی ۹۹ یورو است و به‌طور جداگانه به‌فروش می‌رسد. قلم مورد اشاره شبیه به یک قلم معمولی است که مقاومت خوبی داشته و از طریق بلوتوث به تبلت متصل می‌شود. نمایشگر این دستگاه از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند.

سرعت ورودی این قلم روی شیائومی پد ۵، ۲۴۰ هرتز است. یکی از لبه‌های تبلت مورد اشاره به آهنربا مجهز شده تا قلم را بر روی خود نگه دارد. اگر به نوشتن یا طراحی روی تبلت علاقمند هستید، احتمالا باید به‌فکر تهیه کردن این قلم هم باشید.

شیائومی پد ۵ از شبکه‌های موبایلی پشتیبانی نمی‌کند و فقط در مدل وای‌فای عرضه شده است. علاوه‌بر این، تبلت مورد بحث جی‌پی‌اس هم ندارد. مشخصا شیائومی این تبلت را برای مصارف چندرسانه‌ای تولید کرده است. امکانات پد ۵ برای لذت بردن از محتوای چندرسانه‌ای عالی است.

اگر به‌دنبال امکانات بیشتری هستید بهتر است مدل پرو این تبلت را خریداری کنید. مدل پرو از ۵G پشتیبانی می‌کند و هشت عدد بلندگو دارد. همچنین مدل پرو از دوربین دوگانه بهره می‌برد.

این تبلت سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را با رابط کاربری MIUI 12.5 که برای تبلت بهینه‌سازی شده اجرا می‌کند. شما می‌توانید با متصل کردن یک کیبورد و قلم، این تبلت را به یک دستگاه حرفه‌ای تبدیل کنید.

بهتر بود شیائومی قلم را در جعبه‌ی دستگاه قرار می‌داد؛ درست مثل سامسونگ که در تبلت‌های سری اس ۷ قلم را هم به‌همراه این محصول در اختیار کاربر قرار می‌دهد. شاید با اضافه کردن قلم در جعبه‌ی پد ۵، قیمت آن کمی افزایش می‌یافت اما مسلما کاربران بیشتری را نسبت به خرید ترغیب می‌کرد. در زیر می‌توانید جعبه گشایی این محصول را با کیفیت ۱۰۸۰p دانلود کرده یا صرفاً به صورت آنلاین آن را تماشا کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید