جعبه گشایی آیپد مینی ۶ اپل [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی آیپد مینی ۶ اپل [تماشا کنید] - تکفارس 

جعبه گشایی آیپد مینی ۶ اپل [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - 09:30
اپل آیپد مینی ۶

اپل بار دیگر تصمیم به احیای سری مینی آیپدهای خود گرفته است. به لطف یک نمایشگر عالی، عمر باتری مناسب و عملکرد فوق سریع تراشه A15 بایونیک، اکنون آیپد مینی ۶ نیز به چیزی مجهز است که تمام اعضای خانواده آیفون ۱۳ از آن بهره می‌برند.

به این ترتیب خیلی زود حتی بدون مطالعه کامل این بررسی می‌توانید متوجه شوید اپل با انجام این کار، یکی از بهترین تبلت‌های بازار را طراحی و عرضه کرده است.

مطالب مرتبط:

به هر حال ما در این بررسی برای آن اینجاییم که دقیق‌تر به نکات مثبت و ضعف یکی از آخرین محصولات اپل بپردازیم. آیا باید قید خرید آیپد ایر ۲۰۲۰ را برای این محصول بزنید و یا حتی به سراغ یکی از اعضای خانواده آیفون ۱۳ بروید؟ یا آیپد مینی ۶ به قدری هدفمند و کارآمد طراحی شده که تمام نیازهای شما را پوشش دهد؟ با ما همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

قیمت نسخه پایه آیپد مینی ۶ با پیکربندی حافظه ۶۴ گیگابایت ۴۹۹ دلار است. شما می‌توانید با پرداخت ۱۵۰ دلار بیشتر، مدل ۲۵۶ گیگابایت این محصول را خریداری کنید. در نهایت اگر احساس می‌کنید به اتصال شبکه ۴G هم نیاز دارید، با اضافه کردن ‍۱۵۰ دلار به قیمت مذکور، با یک آیپد مینی ۶ گران‌قیمت ۸۹۹ دلاری مواجه می‌شوید.

اگرچه اپل از پسوند «مینی» برای نام‌گذاری این مدل استفاده کرده است، اما شما نباید فریب آن را بخورید. آیپد مینی مسلماً ابعاد کوچک‌تری از مدل‌های استاندارد آیپد دارد اما نمی‌توان آن را نسخه «مینی» سایر آیپدها نامید. در حقیقت این مدل تنها اندکی از آیپد ایر ۲۰۲۰ کوچک‌تر و فشرده‌تر به نظر می‌رسد.

وجود حاشیه‌ها، دکمه پاور مجهز به تاچ آی‌دی (Touch ID)، عدم استفاده از دکمه هوم، لبه‌های تخت و در نهایت استفاده از درگاه USB-C، مشخصه‌های اصلی تشکیل دهنده هویت آیپد مینی ۶ هستند. شاید اپل علاقه‌ای به «آیپد ایر مینی» نداشته و تصمیم گرفته است که از این نام‌گذاری برای بازاریابی این تبلت ۸.۳ اینچی بهره بگیرد.

از طرفی همان‌طور که آیپد ایرها تنوع رنگ گسترده‌تری دارند، آیپد مینی نیز همین ویژگی را از پدر خود به ارث برده است. اپل افزون بر نقره‌ای و خاکستری، این محصول را در رنگ‌های بنفش، صورتی و … به بازار عرضه کرده است. در زیر تنها می‌توانید جعبه گشایی یکی از این رنگ‌ها را مشاهده و یا دانلود کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید