جعبه گشایی اپل واچ سری ۷ [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی اپل واچ سری ۷ [تماشا کنید] - تکفارس 

جعبه گشایی اپل واچ سری ۷ [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - 23:00
بررسی اپل واچ سری ۷

اکنون شاید مهم‌ترین سوال درباره اپل واچ سری ۷، مربوط به خود این محصول نباشد؛ در حال حاضر این سوال مطرح است که آیا دلیلی وجود دارد که شما اپل واچ نسل پیش خود را به این مدل به‌روز کنید؟

خیر! به نظر نمی‌رسد که اپل واچ سری ۷ بتواند انتظارات بزرگ و گاهاً عجیب و غریب برخی از کاربران را پاسخ دهد. حتی به نظر نمی‌رسد انتظارات عادی کاربرانی که همین حالا هم صاحب یک اپل واچ هستند، برآورده شده باشند.

مطالب مرتبط:

با این حال اپل واچ سری ۷ یک محصول فوق‌العاده است. نمایشگر بزرگ‌تر و شارژ سریع‌تر دو عدد از اصلی‌ترین پیشرفت‌هایی هستند که اپل نسبت به نسل قبل این محصول پوشیدنی خود در نظر گرفته است. به این ترتیب هیچ چیزی برای کاربران آیفون تا این اندازه مناسب به نظر نمی‌رسد و بعید به نظر می‌رسد که کاربران اندروید به سادگی بتوانند یک ساعت هوشمند با این کیفیت را تهیه کنند.

برخلاف چیزی که شایعه‌ها در گوش کاربران فرو می‌کردند، اپل واچ سری ۷ تغییرات اساسی و بنیادینی را در زمینه طراحی تجربه نکرد. در حقیقت این مدل از طراحی یکسانی با مدل‌های پیشین بهره می‌برد تا از لوازم جانبی آن‌ها مانند بندها پشتیبانی کند. البته نمی‌توان تغییرات جزئی و بعضی تغییرات قابل توجه دیگر در حاشیه‌ها و لبه‌ها را انکار کرد.

چندین رنگ جدید هم هم‌زمان با رونمایی این نسخه معرفی شدند که تنوع بیشتری به ساعت‌های هوشمند اپل می‌بخشند. همان‌طور که مشخص است، برای این بررسی رنگ سبز در نظر گرفته شده است.

بزرگ‌ترین تغییر؟ نمایشگر اپل واچ ۷ حدود ۲۰ درصد نسبت به نسل پیش بزرگ‌تر است. زمانی که این غول آمریکایی نگرش مشابهی را برای طراحی اپل واچ ۴ در نظر گرفت، حس خوبی احساس می‌شد که اکنون دوباره به خاطرها بازگشته است. به این ترتیب فارغ از تمام موارد، اپل واچ ۷ اکنون نمایش بسیار جذاب و کارآمدی دارد.

اپل همچنین ویژگی Always-on یا همیشه روشن را هم با افزایش نرخ روشنایی نمایشگر در حالت کم‌نور در محصول پوشیدنی خود حفظ کرده است. در نتیجه اگرچه مجموع حداکثر روشنایی تغییری را تجربه نکرده است اما نمایشگر یک تجربه بهتر، بزرگ‌تر و البته کارآمدتر را ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از تغییرات مثبت این دستگاه، افزایش دوامش است. اپل تصمیم گرفته در تولید شیشه رویی این ساعت‌ها، دقت و هنر بیشتری به خرج دهد. به همین ترتیب اکنون سری ۷ مجهز به شیشه ضخیم‌تر و همچنین مقاوم‌تری است که در برابر خط و خش، بهتر از قبل عمل می‌کند.

شما می‌توانید افزون بر مطالعه نقد و بررسی متنی این محصول، جعبه گشایی آن را هم در قسمت پایین هم به صورت آنلاین تماشا کرده و هم آن را دانلود کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.