رندرهای مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل فاش شد - تکفارس 
رندرهای مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل فاش شد - تکفارس 

رندرهای مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل فاش شد

افشین نوری
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - 16:18
مک بوک پرو

اپل در اولین رویداد امسال خود از سری آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ رونمایی کرد. حالا این شرکت قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر دومین رویداد خود به نام Unleashed را برگزار کند و انتظار می‌رود در این رویداد از یک مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی رونمایی کند.

حالا وب‌سایت Apple Tomorrow در آستانه این رویداد، رندرهایی از مک بوک پروهای بعدی اپل منتشر کرده که دید بهتری از آن‌ها در اختیار ما قرار می‌دهند. این رندرها نشان می‌دهند که اپل از یک نمایشگر بلندتر با نسبت تصویر ۱۴:۹ در این دستگاه‌ها استفاده خواهد کرد.

مک بوک پرو

مطالب مرتبط:

در این رندرها، هرچند طراحی لپ تاپ‌های جدید اپل تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی خود ندارند، اما چند ارتقای معنی‌دار در این آن‌ها به چشم می‌خورد. یکی از آن‌ها، نسبت تصویر ۱۴:۹ است که تجربه وبگردی بهتری را ارائه خواهد کرد. ارتقای بعدی، حاشیه‌های دستگاه‌هاست که به نحو قابل‌توجهی نازک‌تر شده‌اند، بطوریکه حتی جایی برای استفاده از برچسب مک بوک پرو در حاشیه آن‌ها باقی نمانده است.

مک بوک پرو

البته در مقابل این ارتقاها، ما شاهد حذف برخی ویژگی‌های مک بوک پروهای قبلی در مدل‌های امسال خواهیم بود که یکی از آن‌ها تاچ بار است که این ویژگی در سال ۲۰۱۶ روی نسل چهارم مک بوک پرو معرفی شد. البته براساس آنچه که در رندرها دیده می شود، مک بوک پروهای امسال پورت‌های بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی خواهند داشت؛ بطوریکه  حدلقل یک درگاه HDMI، دو پورت USB Type-C و یک پورت شارژ مگ سیف روی آن‌ها وجود خواهد داشت.

مک بوک پرو

علاوه بر اینها ما امسال شاهد استفاده از تراشه نسل دوم اپل مبتنی بر فناوری آرم به نام M1X در داخل مک بوک پروهای جدید خواهیم بود و انتظار می‌رود که هر دو مدل امسال از نمایشگرهای مینی LED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرند.

نظر شما درباره رندرهای مک بوک پرو بعدی اپل چیست؟ آیا طراحی آن‌ها را می‌پسندید؟ در بخش نظرات دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید