سامسونگ ویدیوی کوتاهی درباره رویداد آنپک ۲ خود منتشر کرد [تماشا کنید] - تکفارس 
سامسونگ ویدیوی کوتاهی درباره رویداد آنپک ۲ خود منتشر کرد [تماشا کنید] - تکفارس 

سامسونگ ویدیوی کوتاهی درباره رویداد آنپک ۲ خود منتشر کرد [تماشا کنید]

افشین نوری
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - 09:56
سامسونگ

سامسونگ قرار است رویداد آنپک ۲ خود را در تاریخ ۲۰ اکتبر برگزار کند و هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که این شرکت چه محصولات جدیدی در این رویداد معرفی خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد گوشی گلکسی S21 FE یکی از این محصولات خواهد بود.

مطالب مرتبط:

سامسونگ حالا یک ویدیوی کوتاه در آستانه رویداد ۲۰ اکتبر خود منتشر کرده است که به‌نحو مرموزی به رنگ‌ها اشاره دارد. ما در این ویدیو شاهد سه موجود فرازمینی کوچک هستیم که کلاه‌هایی با برند گلکسی سامسونگ بر سر دارند و با پیراهن‌های رنگی مختلفی بازی می‌کنند. نکته جالب اینجاست که این موجوات عجیب و غریب، به جای تغییر رنگ پیراهن‌های خود، قادر به سوئیچ کردن از یک رنگ به رنگ دیگر با استفاده از نوعی ابزار مجازی “Galaxy Studio” هستند.

دانلود ویدیو

البته ما انتظار نداریم که سامسونگ در رویداد ۲۰ اکتبر خود از چنین ابزاری رونمایی کند، اما شاید بخواهد رنگ‌های متنوعی برای گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ خود ارائه کند و حتی شاید این دو گوشی تاشو را با ترکیب‌ رنگ‌های کروماتیک که موردعلاقه مشتریان هستند سفارشی‌سازی کند.

تنها مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که سامسونگ به‌سختی خواهد توانست تقاضای موجود برای این دو گوشی تاشو را که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ هستند جوابگو باشد. بنابراین هنوز معلوم نیست که مشتریان در چه زمانی به نسحه‌های رنگی این گوشی‌ها دسترسی خواهند داشت. ضمن اینکه گوگل هم یک روز بعد از این رویداد، سری پیکسل ۶ خود را معرفی خواهد کرد و اپل نیز قرار است محصولات جدیدی یک روز قبل از این رویداد معرفی نماید. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ چه فکرهایی برای رویداد آنپک ۲ خود در سر دارد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.