مشخصات ردمی نوت ۱۱ و ۱۱ پرو افشا شد - تکفارس 
مشخصات ردمی نوت ۱۱ و ۱۱ پرو افشا شد - تکفارس 

مشخصات ردمی نوت ۱۱ و ۱۱ پرو افشا شد

مهدی حلوائی
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - 10:39
ردمی نوت 11 پرو

لی ویبینگ، مدیر کل شرکت ردمی در جدیدترین پست ویبوی خود اعلام کرد که این شرکت برای عرضه‌ی سری ردمی نوت ۱۱ در کشور چین آماده می‌شود. به احتمال زیاد این دو گوشی پیش از فستیوال خرید چین در تاریخ ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) معرفی خواهند شد. حالا یکی از افشاگران معتبر چینی برخی از مشخصات گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ را افشا کرده است.

مطالب مرتبط:

براساس اطلاعات افشاشده، ردمی نوت ۱۱ ۵G از صفحه نمایش ال سی دی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده کرده و به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ نیز قلب تپنده‌ی این گوشی خواهد بود.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی و ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶ گیگابایت و ۱۲۸/۸ گیگابایت از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی است. به‌ادعای این افشاگر، نسخه‌ی پایه‌ی ردمی نوت ۱۱ با قیمت ۱.۱۹۹ یوان (۱۸۶ دلار) به فروش خواهد رسید و نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم آن نیز ۱.۵۹۹ یوان (۲۴۸ دلار) قیمت خواهد داشت.

ردمی نوت 11

ردمی نوت ۱۱ پرو نیز از صفحه نمایش اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این گوشی به پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ مجهز خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی، موتور خطی تک‌محور، بلندگوهای استریوی JBL و NFC اشاره کرد. ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی این گوشی نیز مشابه نسخه‌ی پایه بوده و نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت سه نسخه‌ی مختلف ردمی نوت ۱۱ پرو به ترتیب میزان رم و حافظه‌ی داخلی ۱.۵۹۹ یوان (۲۴۸ دلار)، ۱.۷۹۹ یوان (۲۷۹ دلار) و ۱.۹۹۹ یوان (۳۱۱ دلار) خواهد بود.

نظر شما در مورد سری ردمی نوت ۱۱ چیست؟ آیا این گوشی‌ها توان رقابت با محصولات دیگر شرکت‌ها را خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید