HTC هدست واقعیت مجازی وایو فلو را معرفی کرد - تکفارس 
HTC هدست واقعیت مجازی وایو فلو را معرفی کرد - تکفارس 

HTC هدست واقعیت مجازی وایو فلو را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - 09:45
هدست واقعیت مجازی HTC وایو فلو

در حالی که بخش گوشی‌سازی HTC در سال‌های اخیر فعالیت چندانی نداشته اما این شرکت کماکان به تولید و پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی خود ادامه داده می‌دهد. HTC حالا جدیدترین هدست واقعیت مجازی خود با نام وایو فلو (Vive Flow) را معرفی کرده است. این هدست همانند عینک‌های معمولی روی صورت قرار گرفته و وزن آن ۱۸۹ گرم می‌باشد.

مطالب مرتبط:

وایو فلو به دو بلندگوی داخلی و دو میکروفون با قابلیت حذف نویز و اکو مجهز شده و از صدای بلوتوث، ۶۴ گیگابایت حافظه و ۴ گیگابایت رم نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین نمایشگر این هدست تصاویر را با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و میدان دید ۱۰۰ درجه‌ای به نمایش گذاشته و نرخ تازه‌سازی آن ۷۵ هرتز است. فن داخلی این هدست نیز هوای اطراف صورت کاربر را به داخل کشانده و هوای گرم را از دریچه‌ی بالایی به بیرون هدایت می‌کند.

هدست واقعیت مجازی HTC وایو فلو

وایو فلو از طریق درگاه USB-C شارژ شده و HTC موفق شده تا توان مورد نیاز آن را به ۷.۵ وات کاهش دهد. از این رو، گوشی‌ها و پاوربانک‌های پشتیبانی‌شده توانایی شارژ آن را خواهند داشت. وایو فلو همچنین از قابلیت ویژه‌ای برخوردار بوده که امکان تعویض منبع شارژ تا ۵ دقیقه را به کاربر می‌دهد. هر دو لنز استفاده‌شده در این هدست قابل تنظیم بوده و سیستم لولای دوگانه‌ی آن نیز قرارگرفتن هدست روی سر را راحت‌تر کرده است.

علاوه بر این موارد، HTC در این هدست از دو دوربین رو به جلو استفاده کرده که کاربران را نسبت به محیط اطراف آگاه می‌کنند. قرار است که در آینده قابلیت ردیابی دست‌ها توسط این دو دوربین نیز به وایو فلو اضافه شود. این هدست از ریموت و یا کنترلر بهره نبرده و کاربران برای کنترل آن باید از اپلیکیشن مخصوص آن در گوشی هوشمند خود استفاده کنند. این اپلیکیشن از یک ریموت مجازی استفاده کرده و از اتصالات بلوتوث ۵، وای‌فای و میراکست(Miracast) پشتیبانی می‌کند.

هدست واقعیت مجازی HTC وایو فلو

پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی HTC وایو فلو از امروز آغاز شده و قیمت آن ۴۹۹ دلار می‌باشد. انتظار می‌رود که عرضه‌ی این هدست از آبان‌ماه (نوامبر) آغاز شود. کاربرانی که این محصول را پیش‌خرید کنند به چند محتوای رایگان و یک کیف حمل دسترسی خواهند داشت.

نظر شما در مورد هدست وقعیت مجازی HTC وایو فلو چیست؟ آیا این هدست از نظر فروش عملکرد مناسبی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید