گزارش: اپل واچ ۸ تغییرات بسیار بیشتری را تجربه خواهد کرد - تکفارس 
گزارش: اپل واچ ۸ تغییرات بسیار بیشتری را تجربه خواهد کرد - تکفارس 

گزارش: اپل واچ ۸ تغییرات بسیار بیشتری را تجربه خواهد کرد

مهدی ملکی
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - 08:54
اپل واچ ۷

با توجه به شایعات به نظر می‌رسد اپل در حال کار روی اپل واچ با یک نمایشگر بزرگ‌تر برای سال ۲۰۲۲ است. با توجه به گفته راس یانگ (Ross Young)، مدیر عامل اجرایی Display Supply Chain Consultants، اپل واچ ۸ احتمالاً در سه ابعاد نمایشگر متفاوت در سال آینده میلادی معرفی و عرضه خواهد شد.

در حال حاضر سری ۷ ساعت‌های هوشمند اپل با نمایشگرهای ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه شده‌اند. سری ۶ با نمایشگرهای ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه شده بود که به خوبی نشان از افزایش ابعاد نمایشگر پرچم‌داران جدید در این زمینه می‌دهد. از همین رو، ممکن است اپل واچ سر ۸ این با ابعاد نمایشگری بزرگ‌تر از ۴۵ میلی‌متر به بازار عرضه شود.

شایعات دیگری هم در این‌باره وجود دارند. مینگ چی کو (Ming-Chi Kou)، تحلیلگر اپل ادعا می‌کند که سری ۸ ساعت‌های هوشمند این شرکت یک قابلیت مدیریت سلامتی جدید را هم برای رهگیری دمای بدن معرفی خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

اگرچه این قابلیت شبیه ویژگی‌های کنونی ساعت‌های هوشمند به نظر می‌رسد اما ظاهراً این‌طور نخواهد بود. با این حال جزئیاتی از این موضوع در دست نیست و باید تا اظهارات بعدی یا حتی معرفی رسمی اپل واچ ۸ در سال آینده منتظر بمانیم.

البته باید توجه کنید که اپل واچ سری ۷ به تازگی و در ماه گذشته معرفی شده است. این احتمال وجود دارد که هیچ یک از این موارد تا زمان عرضه یا معرفی به این حالت رقم نخورند. اما چه چیزی باعث شده تا تحلیلگران باور کنند که اپل واچ سری ۸ تغییرات گسترده‌ای را تجربه خواهد کرد؟ تغییرات اپل واچ ۷!

استفاده از یک نمایشگر بزرگ‌تر در اپل‌واچ‌ سری ۷ باعث شده تا بتوان محتوای بیشتری را روی آن مشاهده کرد. صفحه نمایش جدید اپل‌واچ ۷ از صفحه‌ کلید کامل برای ورود متن پشتیبانی می‌کند.

اپل می‌گوید که ساعت هوشمند جدیدش گواهی IP6X را دریافت کرده و بنابراین در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. سرعت شارژ این محصول نسبت به نسل قبل ۳۳ درصد افزایش یافته و با هشت دقیقه شارژ می‌توان تا ۸ ساعت با آن کار کرد. از جمله قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند می‌توان به سیستم نظارت بر خواب اشاره کرد.

همچنین زمان لازم برای شارژ این محصول از صفر تا ۸۰ حدود ۴۵ دقیقه اعلام شده است. اپل از درگاه یواس‌بی تایپ سی برای سیستم شارژ ساعت‌های هوشمند جدید خود بهره گرفته است.

اپل واچ سری ۷ از پاییز امسال به بازار عرضه خواهد شد. البته اپل هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این محصول اعلام نکرده که این مورد با گزارش‌هایی که در رابطه با تاخیر در خط تولید محصول یاد شده منتشر شده بود، مطابقت دارد. احتمالا اواخر ماه اکتبر شاهد عرضه‌ی اپل واچ سری ۷ به بازار خواهیم بود.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید