تصاویر افشاشده جدید تفاوت پیکسل ۶ و ۶ پرو را نشان می‌دهند -
تصاویر افشاشده جدید تفاوت پیکسل ۶ و ۶ پرو را نشان می‌دهند -

تصاویر افشاشده جدید تفاوت پیکسل ۶ و ۶ پرو را نشان می‌دهند

مهدی حلوائی
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - 15:52
گوگل پیکسل ۶

گوگل چندی پیش اعلام کرد که در تاریخ ۲۷ مهر (۱۹ اکتبر) رویداد جدیدی را برگزار کرده و گوشی‌های ‌سری پیکسل ۶ خود را به‌طور رسمی در این رویداد معرفی خواهد کرد. این شرکت همچنین برخی از اطلاعات سری پیکسل ۶ را به اشتراک گذاشته و در این میان، افشاگران نیز تقریباً تمام اطلاعات این گوشی‌ها را افشا کرده‌اند. حالا اون بلس، افشاگر مشهور، تصاویر جدیدی از دو گوشی پبکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را به نمایش گذاشته که تفاوت این دو گوشی را نشان می‌دهند.

مطالب مرتبط:

براساس این تصاویر، نسخه‌ی پایه‌ی پیکسل ۶ در سه رنگ قرمز، سفید و سیاه عرضه شده و نسخه‌ی پرو نیز در رنگ‌های زرد، سفید و سیاه در دسترس قرار خواهد گرفت. این تصاویر همچنین هر دو گوشی را از زاویه‌ی کناری به نمایش گذاشته و عمق محفظه‌ی دوربین‌های پشتی گوشی را نشان داده‌اند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوگل در محفظه‌ی دوربین‌های این سری از پرچمداران خود از طراحی جدیدی بهره برده است.

علاوه بر این موارد، به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی پرو از لبه‌های ضخیم‌تری بهره برده و صفحه نمایش آن نیز منحنی می‌باشد. هر دو گوشی از صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی بالا استفاده خواهند کرد اما نسخه‌ی پرو به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی LTPO مجهز خواهد شد. همچنین نسخه‌ی پایه از باتری ۴.۶۱۴ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده و نسخه‌ی پرو نیز از باتری ۵.۰۰۳ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

سری پیکسل ۶ برای اولین بار به پردازنده‌ی اختصاصی گوگل تنسور مجهز شده و ترکیب دوربین‌های آن‌ها نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد شد. براساس شایعات، نسخه‌ی پایه‌ی‌ گوگل پیکسل ۶ با قیمت ۸۵۰ دلار به‌ فروش خواهد رسید اما گوگل هنوز به‌طور رسمی قیمت این گوشی‌ را اعلام نکرده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری پیکسل ۶ چیست؟ به‌نظر شما گوگل این گوشی‌ها را با چه قیمتی به فروش خواهد رساند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.