رندرهای جدید گلکسی S22 اولترا با سیستم دوربین دوگانه منتشر شد - تکفارس 
رندرهای جدید گلکسی S22 اولترا با سیستم دوربین دوگانه منتشر شد - تکفارس 

رندرهای جدید گلکسی S22 اولترا با سیستم دوربین دوگانه منتشر شد

افشین نوری
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - 14:03
گلکسی S22 اولترا

تاکنون رندرهای مختلفی از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S22 اولترا منتشر شده‌اند، اما حالا رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر شده که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهند. این رندرهای CAD را وب‌سایت LetsGoDigital منتشر کرده و گلکسی S22 اولترا را با یک سیستم‌ دوربین دوگانه نشان می‌دهند.

بعد از انتشار این رندرها، آیس یونیورس از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی، در توییتر خود گفته است که سامسونگ ممکن است از سیستم دوربین مشابه گلکسی نوت ۱۰ پلاس با آرایش عمودی برای گلکسی S22 اولترا استفاده کند.

گلکسی S22 اولترا

مطالب مرتبط:

ما در رندرهای قبلی وب‌سایت OnLeaks شاهد یک سیستم دوربین P شکل برای S22 اولترا بودیم، اما رندرهای جدید، دو ماژول کوچکتر دوربین را برای این گوشی نشان می‌دهند. وب‌سایت LetsGoDigital می‌گوید که طراحی این رندرها را از روی دستگاه‌هایی که سازندگان کیس برای تست کاور S22 اولترا استفاده کرده‌اند به دست آورده است.

براساس شایعات، سیستم دوربین پشت گلکسی S22 اولترا شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتو خواهد بود. ظاهراً دو دوربین تله‌فوتو این گوشی دارای بزرگنمایی ۳ برابر و ۱۰ برابر خواهند بود و ۱۲ مگاپیکسل رزولوشن خواهند داشت. LetsGoDigital ادعا کرده است که هر چهار دوربین گلکسی S22 اولترا مجهز به لرزشگیر اپتیکی خواهند بود.

گلکسی S22 اولترا

انتظار می‌رود سامسونگ طراحی گلکسی S22 اولترا را به سمت طراحی سری نوت سوق بدهد: بطوریکه این گوشی حجیم‌تر از گلکسی S21 اولترا خواهد بود و یک فضای داخلی برای قلم S Pen خواهد دااشت. رندرهای جدید گلکسی S22 اولترا، این گوشی را در رنگ‌های قرمز و مشکی نشان می‌دهند و رنگ قرمز آن بسیار شبیه به رنگ قرمز گلکسی S8 و S9 است.

سامسونگ ممکن است سری گلکسی S22 را به‌خاطر معرفی گوشی S21 FE با تاخیر معرفی بکند و احتمالاً این سری را در ماه فوریه سال آینده در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید