شایعه: اپل در حال توسعه کنسول بازی اختصاصی خودش است - تکفارس 
شایعه: اپل در حال توسعه کنسول بازی اختصاصی خودش است - تکفارس 

شایعه: اپل در حال توسعه کنسول بازی اختصاصی خودش است

افشین نوری
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - 09:55
اپل

بخش بزرگی از درآمدهای اپل در اپ استور، از محل بازی‌هاست و این شرکت حتی سرویسی به نام اپل آرکید دارد که برای عرضه بازی‌های اختصاصی راه‌اندازی کرده است؛ اما حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها به فکر معرفی یک کنسول  بازی اختصاصی برای گیمرها هستند.

این خبر را وب‌سایت iDropNews داده و ادعا کرده است که اپل در حال کار روی یک کنسول هیبریدی برای رقابت با کنسول‌هایی مثل نینتندو سوئیچ است. البته این برای اولین بار نیست که ما شایعاتی در این زمینه می‌شنویم، اما اپل هنوز صحبتی در این ‌باره نکرده است.

مطالب مرتبط:

در اوایل ماه می امسال نیز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل ممکن به فکر توسعه کنسول اختصاصی خودش باشد. شایعاتی نیز در سال ۲۰۱۹ وجود داشت که ادعا کرده بودند اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۰ یک مک بوک اختصاصی برای گیمینگ معرفی کند.

وب‌سایت iDropNews همچنین ادعا کرده است که قیمت کنسول اپل بین ۴۴۹ تا ۵۴۹ دلار خواهد بود که به نظر می‌رسد چندان منطقی نباشد، چراکه در حال حاضر رقبای قدرتمندی مثل مایکروسافت و سونی کنسول‌های خود با قیمت‌های پایین‌تری ارائه می‌کنند. در هر حال، باید منتظر بماینم و ببینیم که اپل چه برنامه‌های در سر دارد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟ آیا فکر می‌کنید اپل بتواند یک کنسول بازی برای گیمرها معرفی کند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Ubergizmo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید