نوکیا G300 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی معرفی شد - تکفارس 
نوکیا G300 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی معرفی شد - تکفارس 

نوکیا G300 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - 18:44
نوکیا G300

نوکیا گوشی هوشمند اقتصادی جدید خود را معرفی کرد. این محصول که G300 نام داشته از فناوری ۵G پشتیبانی کرده و قیمت آن نیز ۲۰۰ دلار است. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، حسگر تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت نیز از دیگر ویژگی‌های نوکیا G300 می‌باشد.

نوکیا G300

نوکیا G300 به پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای اسنپدراگون ۴۸۰ ۵G مجهز شده و از ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴/۴ گیگابایتی بهره می‌برد. اسنپدراگون ۴۸۰ شامل دو هسته‌ی A76 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و شش هسته‌ی A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز می‌شود. نوکیا همچنین در این گوشی از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ استفاده کرده است.

نوکیا G300

ترکیب دوربین‌های G300 شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی این گوشی همچنین از لرزش‌گیر الکتریکی، حالت شب و صدای سوراند OZO نیز پشتیبانی می‌کند. باتری ۴.۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی کرده و به‌ادعای نوکیا تا دو روز کامل شارژ نگه می‌دارد. نوکیا G300 از تاریخ ۲۷ مهر (۱۹ اکتبر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد گوشی نوکیا G300 چیست؟ آیا این محصول شانسی برای رقابت با دیگر گوشی‌های اقتصادی دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید