سونی گوشی جدیدی را در تاریخ ۴ آبان معرفی می‌کند - تکفارس 
سونی گوشی جدیدی را در تاریخ ۴ آبان معرفی می‌کند - تکفارس 

سونی گوشی جدیدی را در تاریخ ۴ آبان معرفی می‌کند

مهدی حلوائی
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - 17:08
سونی اکسپریا 1 III

بخش گوشی‌سازی کمپانی سونی از زمان عرضه‌ی پرچمدار اکسپریا ۱ III در اواخر آگوست در سکوت خبری به سر برده و پس از عرضه‌ی گوشی اکسپریا ۵ III، اخیراً از گوشی اکسپریا ۱۰ III لایت در کشور ژاپن رونمایی کرد. حالا این غول فناوری ژاپنی رویدادی را برای تاریخ ۴ آبان (۲۶ اکتبر) در نظر گرفته و قصد دارد تا گوشی هوشمند جدیدی را در این مراسم به نمایش بگذارد.

از آن‌جایی که کوالکام هنوز از پردازنده‌ی اسنپدراگون جدید خود رونمایی نکرده، احتمال معرفی سری گوشی‌های مارک IV در این مراسم بسیار پایین است. همچنین با توجه به رونمایی از میان‌رده‌ی اکسپریا ۱۰ III لایت در سکوت خبری، بعید است که در این مراسم شاهد رونمایی از میان‌رده‌ی جدیدی باشیم.

رویداد سونی اکسپریا

بررسی‌های اخبار قبلی سونی نیز به رونمایی از گوشی هوشمند جدیدی اشاره نکرده و از این رو نمی‌توان به احتمال رونمایی از محصولی مشخص در رویداد پیش رو اشاره کرد. انتظار می‌رود که سونی در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از رویداد ۴ آبان خود را به اشتراک بگذارد.

نظر شما در مورد رویداد جدید سونی چیست؟ به‌نظر شما سونی در این مراسم چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید