پتنت جدید سامسونگ به یک قابلیت جدید برای گلکسی زد فولد ۴ اشاره دارد - تکفارس 
پتنت جدید سامسونگ به یک قابلیت جدید برای گلکسی زد فولد ۴ اشاره دارد - تکفارس 

پتنت جدید سامسونگ به یک قابلیت جدید برای گلکسی زد فولد ۴ اشاره دارد

افشین نوری
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - 09:39
گلکسی زد فولد ۴

سامسونگ امسال گوشی گلکسی زد فولد ۳ را با یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که سال آینده گوشی گلکسی زد فولد ۴ را با یک سنسور اثر انگشت پیشرفته‌تر ارائه خواهد کرد. براساس پتتنی که سامسونگ به‌تازگی ثبت کرده است، گلکسی زد فولد ۴ مجهز به یک سنسور اثر انگشت دوگانه در لبه کناری خود خواهد بود. این فناوری تاکنون روی یک گوشی تاشو ارائه نشده و احتمالاً کاربردهای جدیدتری نیز ارائه خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

این سنسور اثر انگشت دوگانه به کاربران اجازه خواهد داد تا قفل گوشی خود را با گذاشتن انگشت‌شان روی نمایشگر داخلی یا خارجی دستگاه باز کنند. این سنسورها از همان PCB بورد اصلی گوشی تغذیه خواهند کرد که باعث خواهد شد فضای کمتری را در داخل گوشی اشغال کنند. وب‌سایت SamMobile گفته است که ترکیب این سنسورها می‌تواند ترکیبی از سنسورهای اولترا سونیک و اپتیکال باشد.

گلکسی زد فولد ۴

این دو سنسور کاربردهای دیگری از جمله تائید پرداخت‌ها و تائید اپلیکیشن‌های قفل‌شده نیز خواهند داشت که در هر دو نمایشگر گوشی امکان اجرای آن وجود خواهد داشت. سنسور اثر انگشت خازنی گلکسی زد فولد ۳ نیز قابلیت‌های خوبی دارد، اما هنوز فاقد همه قابلیت‌های یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است.

سامسونگ با ارائه سنسور اثر انگشت دوگانه روی گوشی تاشو خود، نام خودش را به‌عنوان اولین شرکت در این زمینه ثبت خواهد کرد و همین موضوع می‌توان به فروش هر چه بیشتر گوشی‌های تاشو این شرکت کمک کند.

گلکسی زد فولد ۴

ما هنوز اطلاعات کمی درباره گلکسی زد فولد ۴ داریم. این گوشی احتمالا در ماه آگوست سال آینده معرفی خواهد شد و بنابریان زمان زیادی تا آن تاریخ باقی مانده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این گوشی تاشو درنهایت چه قابلیت‌های جدیدی را به مشتریان عرضه خواهد کرد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید