کالبدشکافی شیائومی ۱۱T پرو [تماشا کنید] - تکفارس 
کالبدشکافی شیائومی ۱۱T پرو [تماشا کنید] - تکفارس 

کالبدشکافی شیائومی ۱۱T پرو [تماشا کنید]

مهدی حلوائی
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - 14:26
شیائمی 11T پرو

شیائومی ۱۱T پرو یکی از پرچمداران اصلی این شرکت چینی بوده و صفحه نمایش عالی، عملکرد خیره‌کننده و شارژ ۱۲۰ واتی آن تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخته است. حالا کانال یوتیوب PBKreviews ویدیویی از کالبدشکافی این گوشی را منتشر کرده که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.

در بخش پشتی گوشی تعداد زیادی پیچ قرار گرفته که با بازکردن آن‌ها به برد اصلی و دوربین‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. لایه‌ی پلاستیکی بالای دوربین‌ها، ماژول NFC، خطوط آنتن‌ها و صفحه‌ی گرافیتی بزرگی را درون خود جای داده است. ۱۱T پرو از ساختار باتری دوگانه بهره برده و هر ماژول از کابل اتصال مجزایی استفاده می‌کند.

همچنین مادربرد این گوشی سیستم خنک‌سازی پیچیده‌ای را در بر گرفته که شامل صفحه گرافینی، خمیر سیلیکون و نوار مسی می‌شود. کابل‌های اتصال باتری نیز در زیر انبوهی از کابل‌های دیگر قرار گرفته‌ و اتاق بخار گوشی نیز در بخش پایینی باتری قرار دارد. در این بخش از چندین صفحه‌ی گرافیتی دیگر نیز استفاده شده تا گرمای تولیدشده توسط شارژ ۱۲۰ واتی گوشی به خوبی به بیرون انتقال پیدا کند.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی ۱۱T پرو چیست؟ شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید