جعبه گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل [تماشا کنید] - تکفارس 

جعبه گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - 00:45
آیفون 13 پرو مکس اپل

آیفون ۱۳ پرو مکس اپل قوی‌ترین گوشی حال حاضر بازار است. این محصول پرچم‌دار با قیمت ۱۰۹۹ دلار علاوه بر ارائه نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، بهترین و سریع‌ترین عملکرد را در میان تمام گوشی‌های موجود ارائه می‌دهد. همچنین نباید عمر باتری قابل توجه این گوشی را از یاد ببریم.

اما در حقیقت دوربین این گوشی است که آن را به چیزی واقعاً خاص تبدیل می‌کند. حالت سینمایی اجازه می‌دهد که ویدیوهایتان را با افکت بوکه ضبط و تصاویرتان را به شکلی رضایت‌بخش با استایل‌های متنوع ثبت کنید. دوربین فوق عریض جدید آیفون ۱۳ پرو مکس هم اجازه می‌دهد کلوزآپ‌هایی بگیرید که قبل از عرضه آن،‌ ثبت آن‌ها با یک گوشی به سختی قابل تصور بود.

مطالب مرتبط:

ولی دست‌یابی به این کیفیت و این مقدار ستایش، بی‌هزینه نبوده است. ماژول دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس اکنون برجستگی بیشتری دارد که حتی از آن سوی اتاق هم می‌توان به سادگی آن را تشخیص داد.

در قسمت جلو، ناچ دستگاه در نمایشگر ۶.۷ اینچی آیفون ۱۳ پرو مکس کوچک‌تر به نظر می‌رسد و این خبر خوبی است. آیفون ۱۳ پرو تقریباً تمام این امکانات را در ابعاد و وزنی کمتر ارائه می‌دهد که می‌توانید به سادگی آن را انتخاب کنید.

آیفون ۱۳ پرو مکس مدتی پیش به صورت رسمی با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار عرضه شد که شما با تهیه این مدل، قادر به استفاده از ۱۲۸ گیگابایت حافظه آن خواهید بود.

مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به ترتیب با قیمت‌های ۱۱۹۹ و ۱۳۹۹ دلار در دسترس هستند. همچنین امسال برای اولین بار، اپل مدل ۱ ترابایتی آیفون ۱۳ پرو مکس را با قیمت ۱۵۹۹ دلار معرفی کرده است تا حداقل این مدل تبدیل به یک گوشی کاملاً لوکس شود.

از سوی دیگر در کشورهای اروپایی مدل‌های مذکور به ترتیب با قیمت ۱۰۴۹، ۱۱۴۹، ۱۳۴۹ و در نهایت ۱۵۴۹ یورو روانه بازار شده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.