بتای پایدار اندروید ۱۲ گوشی‌های سری می ۱۱ را بریک می‌کند -
بتای پایدار اندروید ۱۲ گوشی‌های سری می ۱۱ را بریک می‌کند -

بتای پایدار اندروید ۱۲ گوشی‌های سری می ۱۱ را بریک می‌کند

مهدی حلوائی
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - 18:33
شیائومی می 11

شیائومی با عرضه‌ی بتای پایدار اندروید ۱۲ برای گوشی‌های سری می ۱۱ به اولین شرکتی تبدیل شد که پایدارترین نسخه‌ی این سیستم‌عامل را در دسترس کاربران قرار داده است. حالا کاربران گزارش داده‌اند که این سیستم‌عامل گوشی‌های آن‌ها را به‌طور کلی از کار می‌اندازد.

براساس گزارش Xiaomiui و بازخورد کاربران، این نسخه از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ می‌تواند گوشی‌های می ۱۱، می ۱۱ الترا و می ۱۱i را هاردبریک کرده و حداقل فعلاً آن‌ها را غیرقابل استفاده کند. هنوز به‌طور قطع مشخص نیست که بتوان این گوشی‌ها را از این حالت درآورد. این نسخه از اندروید ۱۲ با شماره‌ی ۱۲.۵.۱.۰.SKAMIXM برای می ۱۱ الترا، ۱۲.۵.۱.۰.SKBMIXM برای می ۱۱ و ۱۲.۵.۱.۰.SKKMIXM برای می ۱۱i منتشرشده است.

بتای پایدار اندروید 12

این نسخه از اندروید ۱۲ در حالی باعث بریک‌شدن گوشی‌های شیائومی شده که این شرکت آن‌ها را با برچسب “پایدار” منتشر کرده است. وانگ هوآ، مدیر کل شیائومی، چندی پیش اعلام کرده بود که سیستم‌عامل اندروید ۱۲ جای کار زیادی داشته و در حال حاضر بهتر است که این نسخه از سیستم‌عامل جدید گوگل تنها در دسترس آزمایش‌کنندگان چینی قرار بگیرد.

با توجه به مشکلات پیش‌آمده برای گوشی‌های شیائومی، بهتر است تا کاربران از نسخه‌ی بتای اندروید ۱۲ استفلاده نکرده و از نصب و اجرای نسخه‌های بتای بعدی نیز خودداری کنند.

نظر شما در مورد اندروید ۱۲ چیست؟ گوگل باید چه ویژگی‌هایی را به این سیستم‌عامل اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید