تصاویر جدیدی از گوگل پیکسل ۶ افشا شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از گوگل پیکسل ۶ افشا شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از گوگل پیکسل ۶ افشا شد

مهدی حلوائی
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - 15:06
گوگل پیکسل 6 پرو

در حالی که تا رونمایی از گوشی‌های سری پیکسل ۶ در تاریخ ۲۷ مهر (۱۹ اکتبر) زمان زیادی باقی نمانده اما در حال حاضر تقریباً تمام اطلاعات مربوط به این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده است. اوایل امروز یکی از خرده‌فروشی‌های کشور آلمان قیمت نسخه‌ی پایه این گوشی را تایید کرد (۶۵۰ یورو) و احتمالاً قیمت شایعه‌شده‌ی نسخه‌ی پرو (۹۰۰ یورویی) نیز حقیقت داشته باشد.

مطالب مرتبط:

حالا اوان بلس، افشاگر مشهور، موفق شده تا به تصاویر گوشی پیکسل ۶ در فروشگاه گوگل استور دست پیدا کند. با توجه به این تصاویر، به‌نظر می‌رسد که نرم‌افزار دوربین فوق‌العاده‌ی گوگل سرانجام به سخت‌افزاری مناسب مجهز می‌شود. ترکیب دوربین‌های نسخه‌ی پروی این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود.

گوگل پیکسل 6

دوربین اصلی پیکسل ۶ پرو از حسگر ۱/۱.۳۱ اینچی GN1 سامسونگ با سایز پیکسل ۱.۲ میکرومتر بهره برده و از قابلیت‌ ترکیب پیکسل ۴ در ۱ و فوکوس خودکار “پیکسل دوگانه” پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که گوگل از این حسگر در دوربین نسخه‌ی پایه‌ی پیکسل ۶ نیز استفاده کرده اما خبری از دوربین تله‌فوتو در این گوشی نخواهد بود. تصاویر منتشرشده‌ی بعدی اطلاعات قبلی در مورد مقاومت سری پیکسل ۶ در برابر آب را تایید کرده‌اند. این سری از گوشی‌های گوگل موفق شده‌اند تا گواهی IP68 را دریافت کنند.

تصاویر دیگر نیز پیکسل ۶ پرو را در کنار شارژر باسیم نشان می‌دهند، هرچند که هیچ‌کدام از گوشی‌های پیکسل ۶ به همراه شارژر عرضه نخواهند شد. نسخه‌ی پرو احتمالاً از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۳ واتی بهره برده و هر دو گوشی از شارژ بدون سیم پشتیبانی خواهند کرد. پیکسل ۶ و ۶ پرو همچنین به همراه سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهند شد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری پیکسل ۶ چیست؟ آیا پیکسل ۶ توان رقابت با گوشی‌های رقیب را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید