پوستر گوشی پیکسل ۶ گوگل توسط یک خرده‌فروشی آلمانی منتشر شد + قیمت - تکفارس 
پوستر گوشی پیکسل ۶ گوگل توسط یک خرده‌فروشی آلمانی منتشر شد + قیمت - تکفارس 

پوستر گوشی پیکسل ۶ گوگل توسط یک خرده‌فروشی آلمانی منتشر شد + قیمت

افشین نوری
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - 09:20
پیکسل ۶

گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو قرار است در تاریخ ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر) معرفی شوند و گوگل اخیراً تبلیغات گسترده‌ای برای آن‌ها شروع کرده است. این گوشی‌ها نه‌تنها از یک تراشه جدید به نام تنسور بهره خواهند برد بلکه طراحی جدیدی نیز خواهند داشت.

در آستانه معرفی این سری، حالا یک خرده‌فروشی آلمانی پوستری از نسخه ۸/۱۲۸ گیگیابایتی پیکسل ۶ منتشر کرده که به قیمت ۶۴۹ یورو برای این مدل اشاره دارد. طبق این پوستر، پیکسل ۶ مجهز به یک باتری ۴۶۲۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم دوربین دوگانه (۵۰ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل)، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور اثرانگشت (احتمالاً در زیر نمایشگر) و یک سیستم تشخیص چهره خواهد بود. میشال رحمان (Mishaal Rahman) از فروم توسعه‌دهندگان XDA گفته است که گوگل احتمالاً برای سیستم تشخیص چهره پیکسل ۶ از دوربین RGB استفاده خواهد کرد که ممکن است به‌اندازه سیستم تشخیص چهره فیس آیدی اپل مطمئن نباشد.

پیکسل ۶

پوستر منتشرشده همچنین نشان می‌دهد که پیش‌سفارش پیکسل ۶ در کنار هدفون Bose 700 با قیمت ۲۷۹.۹۹ یورو انجام خواهد شد. این پیش‌سفارش تا تاریخ ۲۷ اکتبر معتبر خواهد بود که این موضوع نشان می‌هد تاریخ احتمالی ۲۸ اکتبر برای شروع عرضه سری پیکسل ۶ احتمالاً درست است. ضمناً احتمال می‌رود که قیمت پیکسل ۶ در آمریکا ۷۴۹ دلار باشد.

مطالب مرتبط:

اما درباره پیکسل ۶ پرو باید بگوییم که گزارش‌های قبلی به قیمت ۸۹۹ یورو برای این گوشی در اروپا و قیمت بین ۱۰۴۹ دلار تا ۱۰۹۹ دلار در آمریکا اشاره کرده‌اند. این گوشی علاوه بر دو دوربین پیکسل ۶ از یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی نیز بهره خواهد برد و مجهز به یک باتری بزرگتر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه بشود.

هر دو گوشی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو سیستم عامل اندروید ۱۲ را روی خود اجرا خواهند کرد. گوگل هرچند نسخه پایدار این سیستم عامل را عرضه کرده است، اما هنوز هیچ هندستی با این نرم‌افزار معرفی نشده است. اگر شایعات موجود درباره مشخصات گوشی‌های سری پیکسل ۶ صحت داشته باشند، امسال شاهد یکی از بهترین گوشی‌ها خواهیم بود و حتی خیلی‌ها ترجیح بدهند که به جای آیفون ۱۳ یکی از این گوشی‌های پیکسل ۶ را بخرند.

نظر شما درباره طراحی و قیمت سری پیکسل ۶ چیست؟ آیا فکر می‌کنید این سری می‌تواند با آیفون ۱۳ رقابت کند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید