گزارش: سرویس توییچ به طور کامل هک شد - تکفارس 
گزارش: سرویس توییچ به طور کامل هک شد - تکفارس 

گزارش: سرویس توییچ به طور کامل هک شد

مهدی حلوائی
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - 15:08
توییچ

به گزارش VGC، یک هکر ناشناس تورنت بزرگی را در ۴chan قرار داده که شامل اطلاعات محرمانه‌ی گسترده‌ای از سرویس توییچ می‌شود. به‌نظر می‌رسد که این اطلاعات حاوی کد منبع سایت، گزارش پرداخت‌های صورت‌گرفته توسط گوشی‌ها، رایانه‌ها و کنسول‌های بازی در سال ۲۰۱۹، سرویس عرضه‌نشده‌ی مشابه توییچ با نام Vapor که متعلق به استیم بوده و موارد بیشتر می‌شود.

افرادی که به تورنت دسترسی داشته‌اند اعلام کرده‌اند که اطلاعات منتشرشده احتمالاً شامل رمز عبور کاربران نیز می‌شود. از این رو پیشنهاد می‌شود که رمز عبور خود در این سرویس را تغییر داده و احراز هویت دومرحله‌ای آن را نیز فعال کنید. این هکر ناشناس اعلام کرده که این حمله به سرویس استریم ویدیوی توییچ با هدف ایجاد رقابت بیشتر در آن صورت گرفته و واکنشی به جامعه‌ی کاربران”مسموم” آن بوده است.

استریمرهای توییچ اخیراً به یکی از اهداف اصلی پیام‌های توهین‌آمیز تبدیل شده و این سرویس به‌ علت سرعت پایین مقابله با این نوع رفتارها به شدت مورد سرزنش قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد که هکر توییچ قصد دارد تا اطلاعات محرمانه‌ی بیشتری از این سرویس را در آینده افشا کند و احتمالاً این پایان کار نخواهد بود.

نظر شما در مورد سرویس توییچ چیست؟ توییچ باید چه راهکاری را برای پیشگیری از حملات هکرها به کار بگیرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PushSquare

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید