سری شیائومی M11 و ردمی K40 اولین گوشی‌هایی که اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند - تکفارس 
سری شیائومی M11 و ردمی K40 اولین گوشی‌هایی که اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند - تکفارس 

سری شیائومی M11 و ردمی K40 اولین گوشی‌هایی که اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند

افشین نوری
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - 08:28
اندروید ۱۲

اندروید ۱۲ دیروز رسماً عرضه شد و گوشی‌های اندرویدی به‌زودی آن را دریافت خواهند کرد. علاوه بر گوشی‌های پیکسل گوگل که در چند هفته آینده آن را دریافت خواهند کرد گوشی‌های سایر شرکت‌ها نیز از این سیستم عامل بهره خواهند برد.

مطالب مرتبط:

شیائومی امروز اعلام کرده است که گوشی‌های می ۱۱، می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا، اولین دستگاه‌های این شرکت خواهند بود که آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد. این اتفاق ابتدا از چین شروع خواهد شد و متاسفانه برخی از مدل‌های این سری مانند می ۱۱ لایت، ۱۱ ایکس و ۱۱ آی در این لیسنت قرار ندارند.

همچنین علاوه بر سری می شیائومی، گوشی‌های ردمی K40 و K40 پرو پلاس نیز جزو اولین گوشی‌های ردمی خواهند بود که آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت خواهد کرد. البته هنوز تاریخ دقیقی برای این اتفاق ذکر نشده و بنابراین نسخه جدید رابط کاربری MIUI ممکن است به‌طور عمومی عرضه شود.

در این بین، اوپو سیستم عامل ColorOS 12 را در تاریخ ۱۱ اکتبر و ریلمی نرم‌افزار Realme UI 3.0 را در تاریخ ۱۲ اکتبر معرفی خواهد کرد. گوگل هم گفته است که گوشی‌های شرکت‌های سامسونگ، وان پلاس، ویوو و تکنو آپدیت اندروید ۱۲ را تا آخر امسال دریافت خواهند کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.