کنسول دستی لنوو با نام لیجن پلی در دست ساخت است - تکفارس 
کنسول دستی لنوو با نام لیجن پلی در دست ساخت است - تکفارس 

کنسول دستی لنوو با نام لیجن پلی در دست ساخت است

مهدی حلوائی
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - 15:00
کنسول دستی لنوو لیجن پلی

براساس اطلاعات افشاشده‌ی جدید، به‌نظر می‌رسد که لنوو قصد دارد تا با ساخت کنسول دستی اختصاصی خود به بازار این دستگاه‌ها ورود پیدا کند. این کنسول لیجن پلی (Legion Play) نام داشته و بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید طراحی شده است. براساس گزارش Android Authority، تصاویر این کنسول توسط یکی از کاربران GMP Temp مشاهده شده و شعبه‌های آلمان و ژاپن لنوو نیز تصاویر آن را در صفحات وب‌سایت خود قرار داده‌اند. به‌نظر می‌رسد که لنوو قصد داشته تا این کنسول را در رویداد MWC 2021 معرفی کند اما به‌دلایل نامشخصی تصمیم خود را تغییر داده است.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهند که لیجن پلی از سیستم‌عامل اندروید و لانچر اختصاصی استفاده می‌کند. همچنین آیکون Geforce Now، پلی استور و چندین اپلیکیشن دیگر گوگل نیز در صفحه‌ی کنسول قابل مشاهده است. علاوه بر این موارد، لیجن پلی از درگاه USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، دو آنالوگ استیک، D-Pad، چهار دکمه‌ی اصلی و دو تریگر نیز پشتیبانی کرده است.

کنسول دستی لنوو لیجن پلی

در بخش توضیحات این کنسول به توانایی آن در اجرای بازی‌های بزرگ اشاره شده است. لیجن پلی همچنین اولین کنسول دستی متکی به اندروید بوده که امکان استریم بازی‌های بزرگ و اجرای بازی‌های موبایلی را دارد. این کنسول از صفحه نمایش فول اچ‌دی ۷ اینچی با نسبت ابعاد ۱۶:۹، کنترل‌کننده‌های داخلی، فناوری HDR 10، بلندگوهای دوگانه و باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است.

لنوو هنوز کنسول دستی لیجن پلی را به‌طور رسمی معرفی نکرده اما با توجه به افشاشدن تصاویر و اطلاعات مربوط به آن، انتظار می‌رود که این شرکت چینی به‌زودی تاریخ عرضه‌ی این محصول را اعلام کند.

نظر شما در مورد کنسول دستی لیجن پلی چیست؟ آیا این کنسول توان رقابت با دستگاه‌هایی مانند استیم دک را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید