مشخصات کلیدی پوکو M4 پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی پوکو M4 پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی پوکو M4 پرو فاش شد

مهدی ملکی
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - 08:40
گوشی پوکو

پوکو به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های خود مختار شیائومی، مدتی پیش در ماه می میلادی سال جاری دست به عرضه M3 پرو ۵G زد و ظاهراً اکنون آماده معرفی و عرضه یک محصول جدید است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوشی جدید پوکو با نام M4 پرو ۵G شناخته خواهد شد و امروز شاهد انتشار تاییدیه‌های زیادی از آن هستیم.

این تاییدیه‌ها اول از همه نام دستگاه را تایید می‌کنند. طبق این اسناد، پوکو M4 پرو این شرکت با شماره مدل ۲۱۰۹۱۱۶AG عرضه خواهد شد که احتمالاً منظور از حرف «G»، اشاره به مدل جهانی این گوشی است.

اشاره به پشتیبانی از نرخ شارژ ۳۳ وات یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که گوشی پیشین این برند از آن بهره نمی‌برد اما با توجه به این اسناد، ظاهراً در این نسخه در نظر گرفته خواهد شد.

مطالب مرتبط:

پوکو M3 پرو حداکثر از نرخ شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند و این نشان دهنده یک پیشرفت آشکار است. شخصی که به انتشار این اسناد پرداخته، ادعا کرده که شرکت پوکو در ساخت M4 پرو ۵G برای جبران هزینه‌های و قیمت اقتصادی خود، از یک پردازنده مدیاتک استفاده خواهد کرد.

همچنین تاکنون مشخص نشده است که پوکو چه محتویایی را برای جعبه این محصول در نظر گرفته است. پوکو گوشی ایکس ۳ GT را به همراه یک شارژر ۶۷ واتی و یک کابل USB-A به USB-C عرضه کرده است.

این ترکیب در گوشی پرچمدار می ۱۱ الترا نیز استفاده شده بود. علاوه بر شارژر فوق‌العاده، جعبه‌ی این گوشی حاوی یک محافظ سیلیکونی شفاف، کابل تبدیل USB-C به جک ۳٫۵ میلی‌متری و چندین استیکر پوکو می‌باشد. نقد و بررسی این محصول از طریق قسمت «مطالب مرتبط» قابل مشاهده و مطالعه است.

معمولاً تنها مدت کمی بعد از افشای چنین اسنادی، خود گوشی نیز در خطر افشای اطلاعات گسترده و از آن مهم‌تر، معرفی رسمی قرار می‌گیرد. در نتیجه به نظر می‌رسد که کاربران برای فهمیدن مشخصات رسمی این محصول، مدت زیادی را صبر نکنند.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید