تصاویر جعبه‌های سری آلدر لیک اینتل منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جعبه‌های سری آلدر لیک اینتل منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جعبه‌های سری آلدر لیک اینتل منتشر شد

مهدی حلوائی
۹ مهر ۱۴۰۰ - 17:13
پردازنده Core i9-12900K اینتل سری آلدر لیک

در حالی که تا رونمایی از تراشه‌های نسل ۱۲ اینتل زمان زیادی باقی نمانده، امروز تصاویری از جعبه‌های این سری از تراشه‌ها منتشر شده است. براساس این تصاویر، اینتل در طراحی جعبه‌های پردازنده‌های آلدر لیک از طراحی تراشه‌های نسل قبلی خود الهام گرفته است. در این بین، طراحی جعبه‌ی Core i9-12900K بسیار جالب بوده و به‌نظر می‌رسد که جعبه‌ی این تراشه از دیگر تراشه‌های سری آلدر لیک بزرگ‌تر است. همچنین خبری از جعبه‌ی تراشه‌های سری Core i3 در این تصاویر نبوده و همین موضوع احتمالاً به عرضه‌‌ی دیرتر این سری از تراشه‌ها اشاره می‌کند.

پردازنده‌های اینتل سری آلدر لیک

با توجه به این‌که تصاویر خنک‌کننده‌های پردازنده‌ی جدید اینتل چندی پیش به بیرون درز پیدا کرده بود، احتمال می‌رود که بزرگی جعبه‌ی Core i9-12700K به علت عرضه‌ی یکی از این خنک‌کننده‌‌ها به همراه آن باشد. همچنین گفته می‌شود که نمونه‌ی مهندسی این پردازنده در پلتفرم خرید و فروش چینی Taobao با قیمت ۴.۵۰۰ یوان (۷۰۰ دلار) به‌فروش می‌رسد. با این وجود، لینک صفحه‌ی خرید این محصول در این وب‌سایت در حال حاضر از دسترس خارج شده است.

پردازنده Core i9-12900K اینتل سری آلدر لیک

قرار است که اینتل از پردازنده‌های سری آلدر لیک خود در رویداد ۶ آبان (۲۸ اکتبر) رونمایی کند. خرده‌فروشی‌ها می‌توانند این محصولات را پس از پایان این رویداد پیش‌خرید کنند. همچنین عرضه‌ی رسمی این پردازنده‌ها نیز برای ۱۳ آبان (۴ نوامبر) در نظر گرفته شده است.

نظر شما در مورد تراشه‌های سری آلدر لیک اینتل چیست؟ آیا Core i9-12900K به همراه فن خنک‌کننده‌ عرضه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید