شارژر فوق باریک ۶۶ واتی هوآوی معرفی شد - تکفارس 
شارژر فوق باریک ۶۶ واتی هوآوی معرفی شد - تکفارس 

شارژر فوق باریک ۶۶ واتی هوآوی معرفی شد

مهدی حلوائی
۸ مهر ۱۴۰۰ - 11:15
شارژر فوق باریک هوآوی

اخیراً شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند به استفاده از شارژرهای GaN (گالیوم نیترید) روی آورده‌اند و حالا هوآوی نیز با معرفی شارژر فوق باریک خود به جمع این شرکت‌ها پیوسته است. هوآوی در پایان مراسم معرفی گوشی‌های سری نوا ۹ از این شارژر ۱۰.۵ میلی‌متری با وزن ۶۲ گرم رونمایی کرد.

شارژر فوق باریک هوآوی

این شارژر برخلاف اندازه‌ی کوچک خود، از پروتکل سوپرشارژ (SuperCharge) هوآوی تا سرعت ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. این شارژر همچنین از فناوری شارژ USB PD 3.0 با حداکثر سرعت ۴۰ وات و فناوری شارژ QC 2.0 نیز پشتیبانی خواهد کرد. شارژر فوق باریک هوآوی علاوه بر شارژ گوشی‌های هوشمند امکان شارژ تبلت‌، لپ‌ تاپ، هدفون بدون سیم و دستگاه‌های دیگر را نیز خواهد داشت. هوآوی برای اطمینان از امنیت این شارژر از ۱۰ سطح محافظتی مختلف در آن استفاده کرده است.

این شارژر تنها در رنگ سفید عرضه شده و به پین انعطاف‌پذیر و یک درگاه USB-C مجهز شده است. هوآوی این شارژر را به همراه یک کابل ۵ سانتی‌متری USB-C به USB-A در دسترس کاربران قرار خواهد داد. در حال حاضر این محصول تنها در کشور چین عرضه شده و قیمت آن ۲۲۹ یوان (۴۶ دلار) می‌باشد.

نظر شما در مورد شارژر جدید هوآوی چیست؟ آیا این نوع از شارژرها در آینده جایگزین شارژرهای معمولی خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید