بررسی ویدیویی آیفون ۱۳ پرو - تکفارس 
بررسی ویدیویی آیفون ۱۳ پرو - تکفارس 

بررسی ویدیویی آیفون ۱۳ پرو

مهدی ملکی
۸ مهر ۱۴۰۰ - 09:43
بررسی آیفون ۱۳ اپل

اپل در سال گذشته تغییرات بزرگ و مهمی را در گوشی آیفون ۱۲ ایجاد کرد اما آیفون ۱۳ در مقایسه با نسخه‌ی قبلی پیشرفت زیادی را به خود ندیده و تنها به باتری و دوربین‌های قدرتمندتر مجهز شده است.

طراحی آیفون ۱۳ شباهت زیادی به نسخه‌‌ی آیفون ۱۲ داشته و تفاوت ظاهری چندانی بین این دو گوشی وجود ندارد. اپل در طراحی آیفون ۱۲ برای اولین بار از لبه‌های صاف استفاده کرد که به اعتقاد بسیاری از افراد، پیشرفت مناسبی در ظاهر گوشی‌های آیفون به وجود آورد. این گوشی همچنین به‌جای استفاده از صفحه نمایش ال سی دی نسخه‌های قبلی، برای اولین بار به صفحه نمایش اولد مجهز شده بود.

این صفحه نمایش در بخش نسبت کنتراست، میزان روشنایی و مصرف انرژی عملکرد بسیار بهتری را نسبت به نمایشگرهای ال سی دی سری قبلی آیفون ارائه می‌داد. اپل همچنین در این گوشی از فناوری ۵G و سیستم شارژ مگ سیف نیز بهره برد. حالا تمامی این ویژگی‌ها به آیفون ۱۳ نیز اضافه شده است.

با این وجود، بدنه‌ی آیفون ۱۳ کمی از آیفون ۱۲ ضخیم‌تر بوده و محفظه‌ی دوربین‌های پشتی آن نیز نسبت به آیفون نسل قبلی کمی بزرگ‌تر است. از این رو امکان استفاده از قاب محافظ آیفون ۱۲ در نسخه‌ی جدید وجود ندارد. حالا نه تنها محفظه‌ی دوربین‌های آیفون ۱۳ بزرگ‌تر شده بلکه نحوه‌ی قرارگیری دوربین‌های آن نیز تغییر کرده تا فضای کافی برای حسگر غول‌پیکر دوربین اصلی ایجاد شود.

مطالب مرتبط:

به این ترتیب چند روز پیش بررسی ۲ عدد از محبوب‌ترین گوشی‌های این سری روی تکفارس منتشر شد. با توجه به این بررسی‌ها، ظاهراً اپل هنوز هم حرف‌های زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند دارد. افزون بر این بررسی‌ها که لینک آن‌ها در بالا موجود است، شما در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی آیفون ۱۳ اپل را در زیر مشاهده و یا دانلود کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید