انتقاد شدید ایلان ماسک از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا - تکفارس 
انتقاد شدید ایلان ماسک از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا - تکفارس 
انتقاد شدید ایلان ماسک از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا - تکفارس 

انتقاد شدید ایلان ماسک از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا

افشین نوری
۷ مهر ۱۴۰۰ - 14:15
ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، به‌تازگی از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به‌شدت انتقاد کرده و گفته است که دولت بایدن محبوبیت چندانی در بین مردم ندارد. ماسک این اظهارات را بعد از آن بیان می‌کند که کاخ سفید ماه گذشته شرکت تسلا را به یک نشست مشترک با سازندگان خودرو دعوت نکرد.

ماسک این صحبت‌ها را در جریان کنفرانسِ کد (Code Conference) اظهار کرده و در توییتر خود نیز گفته است که بایدن همان روشی را در پیش گرفته است که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا.

دولت بایدن ماه گذشته در کاخ سفید نشستی با حضور مدیران عامل شرکت های خودروسازی آمریکایی برگزار کرد تا درباره موضوع افزایش تولید خودروهای الکتریکی با آن‌ها صحبت کند، اما از تسلا که برگترین سازنده خودروی برقی در دنیاست دعوت نکرد.

مطالب مرتبط:

یک دلیل برای دعوت نشدن تسلا به این نشست می‌تواند عدم عضویت کارگران این شرکت در اتحادیه خودروسازی آمریکا باشد؛ و این در حالی است که جو بایدن به‌شدت حامی اتحادیه‌هاست و همین موضوع باعث شد تا ماسک در کنفرانس کد ادعا کند که دولت بایدن توسط اتحادیه‌ها کنترل می‌شود.

تسلا اخیراً از تلاش کارگران این شرکت برای اعتصاب در کارخانه Fremont, Calif این شرکت جلوگیری کرده بود و خیلی‌ها معتقدند که این شرکت قوانین کار در مورد کارگران خود را زیر پا گذاشته است.

ماسک مدت‌هاست که رفتار دولت بایدن را مورد انتقاد داده است. او هفته گذشته نیز در پاسخ به این سوال که چرا بایدن هیچ بیانیه‌ای درباره پرتاب راکت اسپیس ایکس این شرکت نداده است، در توییتی نوشت که «او هنوز خواب است.» این توییت ماسک یادآور طعنه ترامپ به بایدن است که او را «جو خواب‌آلود» خطاب کرده بود.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید