آنر از لپ تاپ جدید مجیک بوک V 14 رونمایی کرد - تکفارس 
آنر از لپ تاپ جدید مجیک بوک V 14 رونمایی کرد - تکفارس 

آنر از لپ تاپ جدید مجیک بوک V 14 رونمایی کرد

افشین نوری
۵ مهر ۱۴۰۰ - 09:33
آنر مجیک بوک V 14

آنر لپ تاپ جدید مجیک بوک V 14 را معرفی کرد. این لپ تاپ اولین نوت بوک آنر با پلتفرم اینتل Evo اولین لپ تاپ دنیاست که سیستم عامل ویندوز ۱۱ را به‌صورت پیش‌نصب روی خود اجرا می‌کند.

درباره مشخصات آنر مجیک بوک V 14 باید بگوییم که این لپ تاپ مجهز به یک نمایشگر ۱۴.۲ اینچی LTPS LCD با نسبت تصویر ۳:۲ و رزولوشن ۲.۵K است و می‌تواند محتواها را با فرکانس ۹۰ هرتز نوسازی کند. این نمایشگر همچنین ۱۰۰ درصد از محدوده رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و قادر است ۱.۰۷ میلیارد رنگ را تا روشنایی ۴۰۰ نیت نمایش دهد.

نکته جالب درباره مجیک بوک V 14 این است که این لپ تاپ از یک دوربین دوگانه با تراشه ISP بهره می‌برد که این تراشه می‌تواند کیفیت تماس‌های ویدیوی را افزایش دهد. همچنین چهار اسپیکر و چهار میکروفون روی آن تعبیه شده که از صداهای با فاصله ۵ متر پشتیبانی می‌کنند.

آنر مجیک بوک V 14

کار پردازش مدل پایه آنر مجیک بوک V 14 را تراشه اینتل Core i5-1132H و مدل رده‌بالای آن را تراشه اینتل Core i7-11390H در کنار یک پردازنده گرافیکی انویدیا MX450 بر عهده دارند و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

آنر مجیک بوک V 14 مجهز به دو فن و دو لوله حرارتی برای کاهش دمای داخل دستگاه است و همچنین یک سنسور اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور دارد که می‌تواند قفل دستگاه را در ۰.۷ ثانیه باز کند. از طرفی، صفحه کلید این لپ تاپ دارای یک کی‌استروک ۱.۵ میلیمتری است که پوشش روی کلیدهای آن از جنس رزین دوستدار پوست بود بطوریکه در برابر خراش و سایش مقاوم است.

آنر مجیک بوک V 14

آنر سه مدل مختلف برای مجیک بوک V 14 معرفی کرده است که هم‌اکنون قابل‌ پیش‌سفارش هستند و از تاریخ ۶ اکتبر عرضه خواهند شد. مدل پایه این لپ تاپ با پرازنده اینتل Core i5-1132H دارای ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی یکپارچه است و به قیمت ۶۱۹۹ یوان (۹۵۹ دلار) و در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای به فروش خواهد رفت.

مدل بعدی مجیک بوک V 14  مجهز به پردازنده  اینتل Core i5-1132H و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است و از پردازنده گرافیکی انویدیا MX450 بهره می‌برد. این لپ تاپ به قیمت ۶۹۹۹ یوان (۱۰۸۲ دلار) در یک رنگ خاکستری عرضه خواهد شد.

اما مدل رده‌بالاتر مجیک بوک V 14  با تراشه اینتل Core i7-11390H، پردازنده گرافیکی MX450 انویدیل، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۷۹۹۹ یوان (۱۲۳۷ دلار) در رنگ‌های خاکستری و آبی به فروش خواهد رفت.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید