شیائومی اطلاعات تازه‌ای درباره سری سیوی خود منتشر کرد - تکفارس 
شیائومی اطلاعات تازه‌ای درباره سری سیوی خود منتشر کرد - تکفارس 

شیائومی اطلاعات تازه‌ای درباره سری سیوی خود منتشر کرد

افشین نوری
۴ مهر ۱۴۰۰ - 11:22
شیائومی Civi

ما در حال نزدیک شدن به رویداد ۲۷ سپتامبر شیائومی برای معرفی گوشی‌های جدید سری سیوی (Civi) این شرکت چینی هستیم. رندرهای یکی از مدل‌های این سری قبلا فاش شده بود و حالا شیائومی تیزرهای رسمی این سری را منتشر کرده است.

شیائومی سیوی

این تیزرها تائید می‌کنند که سری سیوی شیائومی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که به گفته شیائومی این باتری بهترین باتری موجود در داخل گوشی‌های هوشمند امسال این شرکت خواهد بود.

سیوی

مطالب مرتبط:

در یکی دیگر از تیزرها اشاره شده است که شیائومی برای سری جدید سیوی خود سه سال پشتیبانی نرم‌افزاری ارائه خواهد کرد. همچنین درباره مشخصات ظاهری این سری باید بگوییم که اولین مدل این سری ۷۱.۵ میلیمتر عرض و ۶.۹۸ میلیمتر ضخامت خواهد داشت و وزن آن ۱۶۶ گرم خواهد بود. اما مدل دوم این سری که از فریم فلزی ساخته شد دارای ضخامتی برابر ۱.۵ میلیمتر خواهد بود و حاشیه پایینی آن فقط ۲.۲۵ میلیمتر ضخامت خواهد داشت.

شیائومی همچنین اینقوگرافی بلندی درباره قابلیت فیلتر زیباسازی سری سیوی منتشر کرده است که ظاهراً فقط فیلترهای ساده نیستند و مجهز به فناوری یادگیری ماشین برای بازسازی قابلیت‌های چهره در سطح پیکسل خواهد بود. هدف از این قابلیت، حفظ بافت واقعی پوست به‌جای از بین بردن آن است.

درباره سایر مشخصات سری سیوی شیائومی هم باید بگوییم که گوشی‌های این سری مجهر به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فابلیت فوکوس خودکار، شارژ سریع ۵۵ وات، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، قابلیت دالبی اتموس برای اسپیکرها و رابط کاربری MIUI 12.5.1 خواهند بود. همچنین نمایشگر آن‌ها یک پنل ۶.۵۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید