از بروس لی در بازی UFC رونمایی شد! - تکفارس 
از بروس لی در بازی UFC رونمایی شد! - تکفارس 

از بروس لی در بازی UFC رونمایی شد!

jabersaber
۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - 00:17
از بروس لی در بازی UFC رونمایی شد! - تکفارس 

کمپانی سازنده بازی «Electronic Arts» بالاخره اطلاعاتی را در مورد تاریخ انتشار ، پیشفروش بازی و جوایز، شخصیت جدید بازی و…  منتشر کرد. با ما همراه باشید.

یکی سازندگان بازی در مورد شخصیت بروس لی گفته است: (((این فقط شبیه بروس لی نیست، بلکه او خودش است. بدن بروس، نحوه ی مبارزی او، فیزیک او،سرعت ویرانگرش، سبک مبارزه اش و… همه و همه مختص اوست. ما با این کارمان اوج هنر یک انسان را به نمایش گذاشتیم. به جهانمان روح و سرعت بخشیدم و این واقعا یک افتخار بزرگ هست که این کار توسط ما انجام شده است. )))

ufc-bruce-lee-screen-2

بازی UFC برای ما یک اکشن تمام عیار، احساسات و سختی را به ارمغان میاورد که کمتر کسی میتواند آن را در زندگی واقعی تجربه کند. این بازی نفسگیر که متعلق به کنسول های نسل بعد هست نه تنها ویترینی از قدرت در کنار روانی، ضربات و حملاتی که همگی مخلوطی از چند هنر رزمی متفاوت هستش، بهمراه استراتژی پویا و…خواهد بود  بلکه همچنین یک نبرد واقعی را در یک فضای کاملاً طبیعی و پویا برای بازیکنان به ارمغان می آرود.

ufc-bruce-lee-screen-1ص

این عنوان در تاریخ ۱۷ ژوئن و برای پلتفرم های PS4, XBOXONE منتشر خواهد شد. کسانی که این بازی را پیشفروش خریداری نمایند، پدر هنرهای رزمی یعنی کاراکتر بروس لی را به صورت «bonus» یا جایزه بهمراه بازی دریافت خواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • علی گفت:

    من PS4 دارم،اما نفهمیدم که اگه من مثلا در ۲۹ خرداد بازی رو بخرم دیگه با کاراکتر بروسلی نمی تونم بازی کنم؟ترو به امام زمان جواب بده،قلبم در اومد؟؟؟؟؟!!!!!! :yinyang: :yinyang: :heart: :brokenheart: :rose: :deadrose: ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) :evilgrin: