گوگل پیکسل ۶ تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
گوگل پیکسل ۶ تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

گوگل پیکسل ۶ تاییدیه FCC را دریافت کرد

خشایار جهانی
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - 10:58
گوگل پیکسل ۶ تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

پرچمدار جدید گوگل، پیکسل ۶، اخیراً توانست تاییدیه FCC را دریافت کرد که نهادی مستقل در آمریکاست که ارتباطات را از طریق رادیو، تلویزیون، ماهواره و … تنظیم می‌کند. این تاییدیه نشانگر این است که عرضه رسمی گوشی پیکسل ۶ نزدیک است (احتمالاً ۱۹ اکتبر).

نام مدل‌های پیکسل ۶ (Pr0)، GLU0G و G8VOU نام دارد و برای پیکسل ۶ pro نام مدل‌ها G9S9B و GB7N6 ثبت شده است (تفاوت در نام pr0 و pro). این لیست ثبت‌شده اطلاعات خاصی از این گوشی را بیان نمی‌کند ولی مشخص شده که این گوشی‌ها دارای آنتن ۵G ،NFC، شارژ وایرلس، UWB و Wifi 6E هستند.

مطالب مرتبط:

پیکسل ۶ پرو احتمالا از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی خواهد کرد

پیکسل تاشو گوگل احتمالاً در اواخر امسال معرفی خواهد شد

اگرچه گوگل هنوز تاریخ رسمی عرضه این گوشی را بیان نکرد، اما شروع به تبلبغات مختلف در پلتفرم‌های متفاوت کرده است و انتظار می‌رود به‌زودی از گوشی جدید خود رونمایی کند.

طبق اخبار گذشته، گوگل پیکسل ۶ دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی آمولد، دوربین سلفی حفره‌ای، ۸ گیگابایت رم و به احتمال زیاد دارای نمایشگر با نرخ نوسازی تصویر بالا می‌باشد.

در پنل پشتنی شاهد دوربین سه‌گانه اصلی، فوق عریض و حسگر سوم نامعلومی هستیم. همچنین احتمالاً دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین نامعلوم سوم نیز دارای حسگر ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به بلندگوهای استریو، شاری وایرلس، باتری ۴۶۱۴ میلی‌آمپری، گواهی ضد گردوغبار IP68 و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نام برد.

منبع: mspoweruser

اینستاگرام تکفارس
تلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید