شرکت HMD خود را برای برگزاری یک رویداد مهم آماده می‌کند - تکفارس 
شرکت HMD خود را برای برگزاری یک رویداد مهم آماده می‌کند - تکفارس 

شرکت HMD خود را برای برگزاری یک رویداد مهم آماده می‌کند

افشین نوری
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - 09:17
شرکت HMD گلوبال

شرکت HMD گلوبال تائید کرد که در تاریخ ۶ اکتبر یک رویداد برای معرفی محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد. این شرکت همچنین تصاویری مننتشر کرده که نشان می‌دهد ما شاهد معرفی چند گوشی ساده و هوشمند و احتمالا یک تبلت جدید از این شرکت خواهیم بود. براساس شایعات، احتمالا گوشی نوکیا G50 5G و تبلت اندرویدی T20 هم جزو این محصولات خواهند بود.

مطالب مرتبط:

انتظار می‌رود گوشی G50 5G مجهز به تراشه اسنپرداگون ۴۸۰ ۵G، نمایشگر ۶.۸ ایچی اچ‌دی پلاس و یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپرساعتی باشد. در پشت این گوشی نیز احتمالا یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. رندرهای این گوشی نشان می‌دهد که این گوشی به احتمال زیاد به‌همراه یک هدفون بی‌سیم نوکیا در جعبه عرضه خواهد شد.

تبلت اندرویدی T20 هم احتمالا از یک نمایشگر ۱۰.۳۶ اینچی در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد و کار پردازش آن را یکی از تراشه‌های شرکت یونیسوک بر عهده خواهد داشت. سایر مشخصات این تبلت شامل اندروید ۱۱، اتصال ۴G و وای‌فای خواهد بود. تبلت اندرویدی T20 اولین تبلت نوکیا از سال ۲۰۱۵ خواهد بود.

یک گوشی پرچمدار نوکیا هم احتمالا در تاریخ ۱۱ نوامبر معرفی خواهد شد که باید منتظر بمانیم و ببینیم نام این گوشی و مشخصات آن چه خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.