آمازون رویداد بزرگی برای معرفی محصولات جدیدش برگزار می‌کند - تکفارس 
آمازون رویداد بزرگی برای معرفی محصولات جدیدش برگزار می‌کند - تکفارس 

آمازون رویداد بزرگی برای معرفی محصولات جدیدش برگزار می‌کند

مجتبی بوالحسنی
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - 08:58
آمازون

آمازون یک رویداد بزرگ برای معرفی نسل جدید بلندگوهای هوشمند اکو، کتاب‌خوان کیندل و دستیار صوتی آلکسا برگزار خواهد کرد.

سامسونگ، اپل، مایکروسافت و گوگل تنها شرکت‌های فناوری بزرگی نیستند که برای معرفی محصولات جدید خود رویدادهای اختصاصی برگزار می‌کنند. حال آمازون نیز قصد دارد محصولات جدیدی را در آینده‌ی خیلی نزدیک معرفی کند.

مطالب مرتبط:

این رویداد در تاریخ ۶ مهر امسال (۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱) برگزار خواهد شد و آمازون نهایت تلاش خود را برای مخفی نگه داشتن اطلاعات و جزئیات مربوط به این مراسم انجام داده است. البته با نگاهی به سابقه آمازون می‌توان گفت احتمال معرفی نسل جدید آلکسا در این رویداد وجود دارد.

البته این غیرممکن است که پیش‌بینی کنیم شرکت مورد اشاره دقیقا چه محصولات و خدماتی را مراسم پیش‌ روی خود معرفی خواهد کرد. این درحالی است که مایکروسافت نیز به‌زودی قصد دارد نسل جدید سروفیس Duo 2 و Go 3 را معرفی کند. همچنین گوگل به‌زودی از مدل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری پیکسل ۶ رونمایی خواهد کرد. همچنین اپل هم رویدادی برای معرفی نسل جدید مک‌بوک برگزار خواهد کرد.

می‌توان انتظار داشت با معرفی بلندگوهای هوشمند متنوع تسلط آماوزن بر بازار بلندگوهای هوشمند همچنان ادامه پیدا کند. لازم به ذکر است که درحال حاضر گوگل در بازار آمریکا برترین برند از نظر فروش اسپیکرهای هوشمند است.

از آنجا که مدل جدید اکو شو ۵ و اکو شو ۸ پیش از این و در سال جاری معرفی شده‌اند، می‌توان انتظار داشت که آمازون نسل جدید مدل معمولی اکو را در مراسم خود معرفی کند. علاوه بر این احتمال معرفی مدل جدید اکو دات در این رویداد وجود دارد.

همچنین اکو استدیو را داریم که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده و تاکنون شاهد بروزرسانی این محصول نبوده‌آیم. علاوه‌بر این انتظار می‌رود آمازون از خانواده‌ی اکو بادز رونمایی کند. این محصول برای رقابت با ایرپادهای بسیار موفق اپل به بازار عرضه خواهد شد. همچنین نباید سری پرطرفدار سامسونگ گلکسی بادز را در این بازار فراموش کنیم. این دو محصول از جمله بهترین هدفون‌های بی‌سیمی هستند که می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

آمازون علاوه بر محصولات جدید سری اکو، احتمالا نسل جدید تبلت‌های کیندل و فایر را هم در رویداد خود معرفی خواهد کرد. کیندل در واقع یک کتاب‌خوان است و آخرین مدل آن سه سال پیش معرفی شده و این درحالی است که تبلت پایین‌رده‌ی فایر ۷ نیز در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. آخرین مدل فایر ۷ همچنان از نمایشگری با وضوح تصویری پایین و مشخصات سخت‌افزاری همیشگی معرفی شد.

آمازون همیشه در رویدادهای خود محصولی برای شگفت‌زده‌ کردن کاربران معرفی کرده و اگر از طرفداران این غول فناوری هستید، بهتر است تاریخ مراسم این شرکت را در تقویم خود علامت بزنید.

به نظر شما چه محصولاتی در مراسم آمازون معرفی خواهند شد؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید