مشخصات و تصویر تبلت سرفیس ۸ پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات و تصویر تبلت سرفیس ۸ پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات و تصویر تبلت سرفیس ۸ پرو فاش شد

افشین نوری
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - 10:15
مشخصات و تصویر تبلت سرفیس ۸ پرو فاش شد - تکفارس 

مایکروسافت در ماه ژانویه امسال از تبلت سرفیس پرو ۷ پلاس رونمایی کرد و همان موقع شایعاتی درباره یک تبلت دیگر به نام سرفیس پرو ۸ وجود داشت. حالا به نظر می‌رسد این دستگاه احتمالا در رویداد سرفیس مایکروسافت که چهارشنبه این هفته (۲۲ سپتامبر) برگزار خواهد شد در کنار سرفیس دئو ۲ رونمایی خواهد شد.

مطالب مرتبط:

یک افشاگر مطرح با نام کاربری Shadow_Leak@ در توییتر فاش کرده است که سرفیس پرو ۸ مجهز به یک نمایشگر ۱۳ اینچی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی آن باعث خواهد شد تا شاهد اجرای روان‌تر محتواهای سنگین و بازی‌ها روی آن باشیم. سرفیس پرو ۸ همچنین از یک تراشه نسل یازدهم اینتل بهره خواهد برد و سیستم عامل ویندوز ۱۱ را به‌صورت پیش‌نصب روی خود اجرا خواهد کرد. این تبلت همچنین دو پورت تاندربولت و درایورهای قابل‌تعویض SSD بر روی خود خواهد داشت.

سرفیس ۸ پرو

افشاگر مذکور همچنین تصویری از سرفیس پرو ۸ منتشر کرده که نشان می‌دهد حاشیه‌های این تبلت بسیار نارک هستند شده‌اند. درهرحال، باید تا روز چهارشنبه منتظر بمانیم و ببینیم آیا این تصویر متعلق به سرفیس پرو ۸ است یا نه. رویداد روز چهارشنبه مایکروسافت قرار است در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار شود.

مایکروسافت تبلت سرفیس پرو ۷ پلاس خود را با یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی PixelSense و یک تراشه نسل دهم اینتل برای مصارف تجاری و آموزشی معرفی کرد و باید ببینیم سرفیس ۸ پرو چه چیزهایی برای عرضه به مشتریان خواهد داشت.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید