گوگل پیکسل ۶ از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند - تکفارس  
گوگل پیکسل ۶ از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند - تکفارس  

پیکسل ۶ پرو احتمالا از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی خواهد کرد

مجتبی بوالحسنی
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - 11:42
گوگل پیکسل 6

ماه آگوست گزارشی مبنی بر پشتیبانی از شارژ ۳۳ وات برای گوشی پیکسل ۶ پرو منتشر شده بود و حالا XDA این خبر را تایید کرده است.

بنا به اعلام منبع این خبر، قدرت شارژ یکی از مدل‌های گوشی هوشمند پیکسل ۶ پرو نسبت به نسل قبلی این محصول بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است که مدل قبلی گوشی‌ پیکسل گوگل از شارژ ۱۸ وات بهره می‌برد.

مطالب مرتبط:

ظاهرا گواهی تاییدیه‌ی تاییده‌ی نهاد نظارتی کمیسیون ملی ارتباطاتِ تایوان (NCC) نشان می‌دهد که گوشی‌ جدید پیکسل ۶ پرو از شارژ ۱۵ وات، ۱۸ وات، ۲۷ وات و ۳۳ وات پشتیبانی خواهد کرد.

اگرچه فقط یکی از مدل‌های پیکسل ۶ پرو توسط NCC تایید شده اما به‌نظر نمی‌رسد این دستگاه تنها مدلی باشد که از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی خواهد کرد. گوگل قبلا اعلام کرده که شارژر گوشی هوشمند مورد بحث به‌طور جداگانه به‌فروش خواهد رسید.

البته شاید برای بسیاری از کاربران سرعت ۳۳ وات برای شارژ یک گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کافی نباشد، زیرا هم‌اکنون گوشی‌های اندرویدی چینی از شارژرهایی با قدرت ۶۵ وات و حتی ۱۰۰ وات بهره می‌برند. البته باید در نظر داشته باشید که هرچه سرعت شارژ دستگاه بیشتر باشد، احتمالا عمر باتری دستگاه کم‌تر خواهد شد.

شاید گوگل یک استند جدید نیز برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار ۲۰۲۱ خود معرفی کند. این استند امکان شارژ بی‌سیم با سرعت ۲۳ وات را ارائه می‌دهد.

گوشی‌ جدید گوگل پیکسل از پردازنده‌ی اختصاصی این شرکت موسوم به تنسور بهره خواهد برد. البته استفاده از این تراشه بیشتر جنبه‌ی آزمایشی دارد. علاوه بر این گفته می‌شود گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۶ به دوربین‌های جدید مجهز خواهند شد. در برخی از گزارش‌ها گفته شده که گوگل تا پنج سال از این محصولات پشتیبانی خواهد کرد. قیمت پرچمدار جدید گوگل نیز همچنان مشخص نیست.

نظر شما در مورد گوگل پیکسل ۶ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید