فروش دوچرخه های برقی هارلی دیویدسن از اواخر سال ۲۰۲۱ -
فروش دوچرخه های برقی هارلی دیویدسن از اواخر سال ۲۰۲۱ -

فروش دوچرخه های برقی هارلی دیویدسن از اواخر سال ۲۰۲۱

مهدی حلوائی
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - 18:08
دوچرخه برقی هارلی دیویدسن

کمپانی هارلی دیویدسن، تنها یک سال پس از معرفی دوچرخه‌های برقی سریال ۱ (Serial 1)، اعلام کرد که تعداد محدودی از این محصولات در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سریال ۱ Mosh/Tribute در واقع ادای احترامی به قدیمی‌ترین موتورسیکلت هارلی دیویدسن بوده است. در طراحی این دوچرخه از تایرهای سفید، زین و دسته‌های چرمی و بدنه‌ی سیاه با حروف طلایی استفاده شده است.

این دوچرخه برقی در بقیه بخش‌ها شبیه به مدل سریال ۱ Mosh/City بوده و از موتور Brose، ترمزهای هیدرولیک TRP و چراغ‌ها و سیم‌کشی داخلی مشابه برخوردار شده است. همچنین تایرهای سفید Super Moto X و زین و دسته‌های چرمی این دوچرخه به‌طور اختصاصی برای آن طراحی شده است.

دوچرخه برقی هارلی دیویدسن

این شرکت در ماه گذشته نیز چند دوچرخه‌ی برقی از سری ۱-آف (۱-OFF) را به مزایده گذاشته بود. هارلی دیویدسن همچنین اعلام کرده بود که همانند موتورسیکلت‌های این شرکت، شخصی‌سازی دوچرخه‌های سریال ۱ یکی از قابلیت‌های مهم این سری از دوچرخه‌های برقی خواهد بود.

دوچرخه برقی هارلی دیویدسن

در حال حاضر قرار است که تعداد ۶۵۰ دستگاه از دوچرخه‌های سریال ۱ تولید شده و به بازار آمریکا و کشورهای اروپایی ارسال شود. علاقه‌مندان می‌توانند از امروز و از طریق وب‌سایت رسمی هارلی دیویدسن برای پیش‌خرید این دوچرخه‌های برقی اقدام کرده و سفارش خود را در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی دریافت کنند.

دوچرخه برقی هارلی دیویدسن

نظر شما در مورد دوچرخه‌های برقی هارلی دیویدسن چیست؟ آیا این محصولات توان رقابت با دوچرخه‌های برقی دیگر شرکت‌ها را خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید