شایعه: سامسونگ گلکسی A73 مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد شد - تکفارس 
شایعه: سامسونگ گلکسی A73 مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد شد - تکفارس 

شایعه: سامسونگ گلکسی A73 مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد شد

افشین نوری
۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - 10:11
گلکسی A73

گوشی شیائومی می نوت ۱۰ اولین گوشی دنیا بود که از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی در نوامبر ۲۰۱۹ معرفی شد و از آن زمان تاکنون، شیائومی سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خود را روی سایر محصولاتش نیز به کار برده است. این در حالی است که شرکت سامسونگ از سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود فقط روی گوشی‌های سری نوت و اس استفاده کرده است..

با این‌حال، شرایط ممکن است به‌زودی تغییر کند و سامسونگ از این سنسور قدرتمند خود روی سایر محصولاتش هم بهره ببرد. براساس یک شایعه جدید، سامسونگ قصد دارد گوشی آینده گلکسی A73 خود را مجهز به این سنسور کند.

مطالب مرتبط:

اگر این خبر صحت داشته باشد ما برای اولین بار شاهد استفاده از یک سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلس روی یک گوشی میان‌رده سامسونگ خواهیم بود.  البته هنوز مشخص نیست که کدامیک از سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ روی گوشی گلکسی A73 استفاه خواهد شد.

اما می‌توان حدس زد که این سنسور همان سنسور ۱/۱.۵۲ اینچی ایزوسل HM2 باشد که قبلا روی گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو استفاده شده بود. این سنسور، کوچکترین سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ بوده و دارای سایز پیکسلی ۰.۷ میکرومتر است.

از طرف دیگر، سامسونگ اخیراً از لرزشیگر اپتیکی OIS نیز برای دوربین اصلی برخی از گوشی‌های میان‌رده سری A خود استفاده کرده است و این اتفاق می‌تواند در مورد گلکسی A73 هم بیفتد. البته شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد همه گوشی‌های سری A سال آینده خود را مجهز به این لرزشگیر بکند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.