شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو به طور رسمی معرفی شد -
شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو به طور رسمی معرفی شد -

شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو به طور رسمی معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - 20:00
شیائومی 11T

شیائومی پرچمداران جدید خود با نام‌های شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو را معرفی کرد. این دو گوشی جایگزین می ۱۱ و می ۱۱ پرو نبوده و در واقع نسل جدید پرچمداران شیائومی می‌باشند. تفاوت اصلی این دو سری از گوشی‌های شیائومی در قیمت پایین‌تر نسخه‌های سری T است.

شیائومی ۱۱T پرو

شیائومی ۱۱T پرو به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است. این گوشی همچنین از صفحه نمایش امولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی می‌توان به پشتیبانی از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز، فناوری +HDR10 و حداکثر میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت اشاره کرد.

شیائومی 11T پرو

ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سایز پیکسل ۲.۱ میکرومتر، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی می‌شود. با این وجود، دوربین اصلی این گوشی از لرزش‌گیر اپتیکال بهره نبرده است. شیائومی ۱۱T پرو همچنین از حسگر اثر انگشت کناری و گواهی IP53 نیز پشتیبانی کرده است.

شیائومی 11T پرو

۱۱T پرو به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ با سیم ۱۲۰ واتی نیز مجهز شده است. شارژ کامل این گوشی تنها به ۱۷ دقیقه زمان نیاز داشته و شارژ ۷۲ درصدی آن نیز در ۱۰ دقیقه انجام می‌شود. به‌ادعای شیائومی باتری سری ۱۱T پس از ۸۰۰ بار شارژشدن (۲ سال شارژ روزانه) حدود ۸۰ درصد از ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد. شیائومی آداپتور شارژر گوشی را نیز به همراه آن عرضه کرده اما متاسافانه خبری از شارژ بدون سیم در آن نیست.

شیائومی 11T پرو

شیائومی این گوشی را در سه نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ گیگابایت، ۲۵۶/۸ گیگابایت و ۲۵۶/۱۲ گیگابایت عرضه کرده است. قیمت این نسخه‌ها به ترتیب ۶۵۰، ۷۰۰ و ۷۵۰ یورو اعلام شده است.

شیائومی ۱۱T

شیائومی ۱۱T از نظر مشخصات شباهت زیادی به نسخه‌ی پرو دارد. این گوشی از صفحه نمایش اولد ۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و ترکیب دوربین‌های مشابه ۱۰۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تفاوت اصلی این دو گوشی در پردازنده‌های آن‌ها می‌باشد. شیائومی ۱۱T از پردازنده‌ی ۶ نانومتری دایمنسیتی ۱۲۰۰ الترا شرکت مدیاتک استفاده کرده است.

دیگر مشخصات این گوشی مانند نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دقیقاً مشابه شیائومی ۱۱T پرو است. با این وجود، شیائومی ۱۱T از فست شارژ ۶۷ واتی بهره برده که گوشی را در ۳۶ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌کند.

نسخه‌ی ۱۲۸/۸ گیگابایتی این گوشی ۵۰۰ یورو قیمت داشته و شیائومی نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را ۵۵۰ یورو قیمت‌گذاری کرده است. هر دو گوشی شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو از سه به‌روزرسانی اندروید بهره برده و تا ۴ سال پشتیبانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری شیائومی ۱۱T چیست؟ آیا این محصولات از نظر فروش عملکرد قابل قبولی خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید