خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر برای گلکسی S22 نیست - تکفارس 
خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر برای گلکسی S22 نیست - تکفارس 

خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر برای گلکسی S22 نیست

خشایار جهانی
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - 10:41
galaxy s22

با وجود این‌که سامسونگ از دوربین زیر نمایشگر و تلفن هوشمندی که دارای چنین حسگری باشد رونمایی کرده است، اما به‌نظر می‌رسد که قرار نیست از چنین حسگری در گلکسی S22 استفاده کند. این شرکت از دوربین ۴ مگاپیکسلی زیر نمایشگر در گلکسی فولد ۳ استفاده کرده است که بیشتر به منظور تماس تصویری استفاده می‌شود و برای گرفتن عکس‌های سلفی کیفیت لازم و مطلوب مورد نظر را ندارد، به همین دلیل در گوشی زد فولد ۳ شاهد دوربین سلفی مجزای ۱۰ مگاپیکسلی برای عکس‌ها و فیلم‌های سلفی هستیم.

طبق شنیده‌ها، دوربین‌های گلکسی S22 و S22 پلاس پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسل قبل خواهند داشت و شامل حسگر ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و زوم ۳ برابری اپتیکال و ماژول ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض می‌باشد.

مطالب مرتبط:

گلکسی اS22 اولترا نیز تقریباً ماژول دوربین مشابهی با گلکسی S21 اولترا دارد و مطمئناً بهبودهایی را نیز نسبت به نسل قبل خود تجربه خواهد کرد. دوربین این گوشی قابلیت‌های دو برادر کوچک‌تر خود را داشته و در کنار آن حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دیگری نیز وجود خواهد داشت. به‌علاوه دوربین سلفی این گوشی نیز احتمالاً دارای حسگر ۴۰ مگاپیکسلی است. دوربین ۴ مگاپیکسلی زیر نمایشگر کیفیت بالایی در حد دوربین‌های سلفی پرچمدار ندارد، در نتیجه سامسونگ از یک دوربین سلفی دیگر برای سری گلکسی S22 استفاده خواهد کرد.

منبع: gsmarena

اینستاگرام تکفارس
تلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.