تیزر معرفی آیپد مینی ۶ اپل [تماشا کنید] - تکفارس 
تیزر معرفی آیپد مینی ۶ اپل [تماشا کنید] - تکفارس 

تیزر معرفی آیپد مینی ۶ اپل [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - 00:26
آیپد مینی ۶

اپل امروز از آیپد مینی ۶ در کنار آیپد پرو جدید رونمایی کرد. یکی از بزرگترین تغییراتی که اپل امسال در آیپد مینی ۶ ایجاد کرده است، اضافه کردن یک پورت USB-C به آن است. کاربران حالا نه‌تنها می‌توانند این تبلت را با کابل‌های متنوعی شارژ کنند، بلکه گجت‌های زیادی را به آن وصل کنند.

آیپد مینی در چهار رنگ زیبای ارغوانی، نارنجی، طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد. آیپد مینی جدید اپل دارای یک طراحی نمایشگر تمام‌صفحه با گوشه‌های گرد و حاشیه‌های بسیار باریک است. این ویژگی باعث شده تا اپل اندازه نمایشگر این تبلت را به ۸.۳ اینچ افزایش دهد. این نمایشگر یک پنل رتینای مایع بوده و کمترین انعکاس را دارد.

همچنین سیستم تاچ آیدی آیپد مینی ۶ به گوشه سمت راست آن انتقال یافته تا دسترسی به آن راحت‌تر و سریع‌تر باشد.

از طرفی، عملکرد هسته‌های پردازشی آیپد مینی ۶ حدود ۴۰ درصد و عملکرد هسته‌های گرافیکی آن حدود ۸۰ درصد افزایش یافته است و موتور عصبی آن ۲ برابر سریع‌تر شده است که این ویژگی اجازه اجرای روان‌تر اپلیکیشن‌ها و بازی‌‌ها را خواهد داد.

آیپد مینی ۶ در پشت خود مجهز به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/1.8 برای ثبت تصاویر شارپ و شفاف شده است. این دوربین همچنین قادر به ضبط ویدیوهای ۴K است. دوربین جلوی تبلت هم یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است. آیپد مینی ۶ از نسل دوم اپل پنسل پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آهنربا به کناره تبلت وصل شده و به‌طور اتوماتیک شارژ خواهد شد.

آیپد مینی ۶ با قیمت پایه ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رفت و در هر دو نسخه وای‌فای و ۵G قابل‌دسترس خواهد بود. شما می‌توانید از همین حالا این تبلت را پیش‌سفارش کنید و هفته آینده آن را درب منزل خود دریافت کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید