اپل یک کیف مگ‌سیف جدید با پشتیبانی از قابلیت Find My معرفی کرد - تکفارس 
اپل یک کیف مگ‌سیف جدید با پشتیبانی از قابلیت Find My معرفی کرد - تکفارس 

اپل یک کیف مگ‌سیف جدید با پشتیبانی از قابلیت Find My معرفی کرد

مجتبی بوالحسنی
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - 00:37
کیف جدید مگ‌سیف

اپل در رویداد کالیفرنیا استریمینگ امشب محصولات زیادی معرفی کرد. این شرکت یک کیف مگ‌سیف جدید معرفی کرده که قابلیت Find My نیز پشتیبانی می‌کند.

اپل دقایقی قبل مدل جدیدی از کیف‌ مگ‌سیف را معرفی کرد که حالا از قابلیت Find My پشتیبانی می‌کند و در پنج رنگ مختلف در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

کیف جدید مگ‌سیف اپل حالا می‌تواند موقعیت مکانی محلی که آخرین بار از آیفون شما جدا شده را در اپلیکیشن Find My ارائه دهد. در طراحی این محصول هم به ظاهر و هم به کارایی آن توجه شده است. کیف مگ‌سیف جدید از جنس چرم بوده و همین ویژگی باعث می‌شود که راهی مطمئن برای نگه‌داری کارت‌های اعتباری و شناسایی شما باشد. این کیف حالا از ویزگی Find My هم پشتیبانی می‌کند و بنابراین می‌توانید موقعیت مکانی محلی که این کیف آخرین بار از آیفون جدا شده را پیدا کنید.

کیف جدید مگ‌سیف همچنان امکان نگه‌داری سه عدد کارت را دارد و همانطور که گفته شد از جنس چرم اروپایی ساخته شده است.

این محصول جدید با آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ پرو مکس و همچنین مدل‌های جدید آیفون یعنی آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس سازگاری دارد. به دلایل نامعلومی قابلیت Find My در این کیف در شرایطی که از قاب شفاف اپل استفاده کنید کار نخواهد کرد.

کیف جدید مگ‌سیف از هم‌اکنون با قیمت ۵۹ دلار در دسترس مشتریان قرار گرفته است. این محصول در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی، سبز و آبی تیره به بازار عرضه می‌شود.

منبع: MacR

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.