تیزرهای معرفی سری آیفون ۱۳ اپل منتشر شدند [تماشا کنید] - تکفارس 
تیزرهای معرفی سری آیفون ۱۳ اپل منتشر شدند [تماشا کنید] - تکفارس 

تیزرهای معرفی سری آیفون ۱۳ اپل منتشر شدند [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 23:37
آیفون ۱۳ اپل

اپل پس از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی، سرانجام از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام‌های آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو رسما رونمایی کرد.

اپل در رویداد امشب سرانجام از چهار مدل آیفون جدید رسما رونمایی کرد که دو مدل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس پرچمداران رده بالای این شرکت محسوب می‌شوند. البته قیمت این دو مدل نیز نسب به آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی بیشتر است.

آیفون ۱۳ از نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره می‌برد و این در حالی است که آیفون ۱۳ پرو مکس به یک صفحه‌ نمایش ۶.۷ اینچی مجهز شده است. هر دو مدل یاد شده نسبت به نسل قبلی خود ضخامت بیشتری دارند. دلیل بیشتر شدن ضخامت آیفون‌های جدید استفاده از یک باتری با ظرفیت بالاتر در این محصولات است.

استفاده از باتری بزرگ‌تر یکی از مهم‌ترین درخواست‌های طرفداران اپل از این برند بوده است. دوربین‌های پشتی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس نیز بزرگ‌تر شده و اپل قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها اضافه کرده است.

مطالب مرتبط:

پردازنده‌ی هر دو مدل یاد شده A15 بایونیک است. البته آیفون ۱۳ استاندارد و آیفون ۱۳ مینی نیز به همین تراشه مجهز شده‌اند.

دو مدل جدید پرو آیفون‌های جدید از سبک طراح شبیه به آیفون‌های سال گذشته بهره می‌برند و لبه‌ی این محصولات همچنان تخت است. نمایشگر دو دستگاه مورد اشاره نیز از نوع تخت بوده و به‌نظر می‌رسد تفاوت ظاهری چشمگیری با مدل‌های قبلی ندارند. البته همانظور که انتظار می‌رفت بخش ناچ آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس نسبت به قبل کمی‌ باریک‌تر شده است.

آیفون ۱۳ پرو از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد بهره می‌برد و آیفون ۱۳ پرو مکس به یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی مجهز شده است.

نمایشگر هر دو مدل یا شده بسیار زیبا بوده و روشنای آن‌ها زیر نور آفتاب بسیار خوب است. این ویژگی‌ها باعث شده تا نمایشگر آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس یک مزیت مهم نسبت به مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر باشد. اما مهم‌ترین ویژگی نمایشگر این دو دستگاه پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و فناوری پروموشن است.

مهم‌ترین ویژگی هر چهار آیفون جدید اپل، پردازنده‌ی قدرتمند A15 بایونیک است. این تراشه جدیدترین نسل پردازنده‌ی موبایلی اپل است که نسبت به نسل قبلی آن از نظر سرعت بهبود یافته است.

مدل پایه‌ی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد، اما می‌توانید در صورت نیاز مدل‌های گران‌قیمت‌تر این دو محصول را هم خریداری کنید. این دو دستگاه در مدل ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی نیز در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. برای اولین‌بار اپل تصمیم گرفته آیفون‌های رده‌بالای خود را با حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی هم روانه‌ی بازار کند.

شما می‌توانید در ادامه تیزر رسمی معرفی آیفون ۱۳های اپل را به صورت آنلاین مشاهده و یا با کیفیت ۱۰۸۰p دانلود کنید.

تیزر معرفی آیفون ۱۳


تیزر معرفی آیفون ۱۳ پرو

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید