با قابلیت‌های جدید آیپد مینی ۶ آشنا شوید - تکفارس 
با قابلیت‌های جدید آیپد مینی ۶ آشنا شوید - تکفارس 

با قابلیت‌های جدید آیپد مینی ۶ آشنا شوید

افشین نوری
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 22:55
آیپد مینی ۶

اپل امروز از آیپد مینی ۶ در کنار آیپد پرو جدید رونمایی کرد. یکی از بزرگترین تغییراتی که اپل امسال در آیپد مینی ۶ ایجاد کرده است، اضافه کردن یک پورت USB-C به آن است. کاربران حالا نه‌تنها می‌توانند این تبلت را با کابل‌های متنوعی شارژ کنند، بلکه گجت‌های زیادی را به آن وصل کنند.

رنگ‌های آیپد مینی

آیپد مینی در چهار رنگ زیبای ارغوانی، نارنجی، طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد.

مشخصات آیپد مینی

آیپد مینی جدید اپل دارای یک طراحی نمایشگر تمام‌صفحه با گوشه‌های گرد و حاشیه‌های بسیار باریک است. این ویژگی باعث شده تا اپل اندازه نمایشگر این تبلت را به ۸.۳ اینچ افزایش دهد. این نمایشگر یک پنل رتینای مایع بوده و کمترین انعکاس را دارد.

همچنین سیستم تاچ آیدی آیپد مینی ۶ به گوشه سمت راست آن انتقال یافته تا دسترسی به آن راحت‌تر و سریع‌تر باشد.

از طرفی، عملکرد هسته‌های پردازشی آیپد مینی ۶ حدود ۴۰ درصد و عملکرد هسته‌های گرافیکی آن حدود ۸۰ درصد افزایش یافته است و موتور عصبی آن ۲ برابر سریع‌تر شده است که این ویژگی اجازه اجرای روان‌تر اپلیکیشن‌ها و بازی‌‌ها را خواهد داد.

دوربین آیپد مینی ۶

آیپد مینی ۶ در پشت خود مجهز به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/1.8 برای ثبت تصاویر شارپ و شفاف شده است. این دوربین همچنین قادر به ضبط ویدیوهای ۴K است. دوربین جلوی تبلت هم یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است.

آیپد مینی ۶ از نسل دوم اپل پنسل پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آهنربا به کناره تبلت وصل شده و به‌طور اتوماتیک شارژ خواهد شد.

قیمت آیپد مینی

آیپد مینی ۶ با قیمت پایه ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رفت و در هر دو نسخه وای‌فای و ۵G قابل‌دسترس خواهد بود. شما می‌توانید از همین حالا این تبلت را پیش‌سفارش کنید و هفته آینده آن را درب منزل خود دریافت کنید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید