مشخصات کامل سری شیائومی ۱۱T افشا شد - تکفارس 
مشخصات کامل سری شیائومی ۱۱T افشا شد - تکفارس 

مشخصات کامل سری شیائومی ۱۱T افشا شد

مهدی حلوائی
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 20:43
شیائومی 11T

شیائومی در سال ۲۰۱۹ گوشی‌های می ۹T و می ۹T پرو را به بازار عرضه کرد. این اولین سری از گوشی‌های پرچمدار شیائومی بود که از پسوند T استفاده می‌کرد. شیائومی یک سال بعد سری می ۱۰T را نیز روانه‌ی بازار کرد و حالا قرار است که این غول فناوری فردا از گوشی‌های سری ۱۱T خود رونمایی کند. با این وجود، امروز اطلاعات کامل این سری از گوشی‌های شیائومی به‌طور کامل به بیرون درز پیدا کرد.

براساس اطلاعات منتشرشده توسط Winfurure.de، تفاوت ظاهری خاصی بین دو نسخه‌ی پایه و پروی این گوشی‌ وجود نخواهد داشت. به‌نظر می‌رسد که هر دو گوشی شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو از صفحه نمایش امولد ۶.۷ اینچی، دوربین سلفی ناچ و حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش بهره خواهند برد. هر دو گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده کرده و ترکیب دوربین‌های آن‌ها شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، بلوتوث ۵.۲ و وای‌فای ۶ از دیگر ویژگی‌های مشترک این دو گوشی است. با این وجود، شیائومی ۱۱T از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ استفاده کرده و نسخه‌ی پرو نیز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد. همچنین ۱۱T پرو از فست‌شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

قرار است که نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی شیائومی ۱۱T با قیمت ۴۹۹ یورو عرضه شده و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز ۵۹۹ دلار قیمت‌گذاری شود. همچنین قیمت نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ۱۱T پرو به‌ ترتیب ۶۴۹ یورو و ۶۹۹ یورو خواهد بود. هر دو گوشی در سه رنگ سفید، خاکستری و آبی در دسترس قرار خواهند گرفت.

نظر شما در مورد گوشی‌‌های سری ۱۱T شیائومی چیست؟ آیا این گوشی‌ها از نظر تجاری عملکرد مناسبی خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید