تیزر شیائومی برای نوت‌بوک جدید سری G - تکفارس 
تیزر شیائومی برای نوت‌بوک جدید سری G - تکفارس 

تیزر شیائومی برای نوت‌بوک جدید سری G

مجتبی بوالحسنی
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 17:02
لوگوی شیائومی

شیائومی یک تیزر تبلیغاتی برای مدل جدید لپ‌تاپ گیمینگ سری G خود منتشر کرد.

لپ‌تاپ گیمینگ جدید سری G شیائومی رسما در تاریخ ۲۲ سپتامبر معرفی خواهد شد. بر اساس اطلاعات اعلام شده در حساب رسمی این شرکت در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، نوت‌بوک جدید این غول فناوری چینی از قابلیت رِی تریسینگ (Ray Tracing) پشتیبانی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

مدل سال قبل لپ‌تاپ سری G این شرکت به یک نمایشگر ۱۶.۱ اینچی با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۰۸۰p مجهز بود. این محصول همچنین از پردازنده‌ی نسل دهمی Core i5-10300H  و کارت گرافیک انویدیا GTX 1650 Ti بره می‌برد. انتظار می‌رود لپ‌تاپ جدید ردمی G امسال با کارت گرافیک انویدیا RTX 3050، RTX 3060 یا حتی RTX 3070 روانه‌ی بازار شود.

لپ تاپ ردمی‌ G شیائومی

تمام کارت گرافیک‌های اشاره شده از قابلیت Ray Tracing پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل در نام مدل این کارت‌ها از RT استفاده شده است. قابلیت مورد اشاره امکان تولید سایه‌ها و بازتاب‌های واقعی را در بازی‌های رایانه‌ای فراهم می‌کند. قابلیت Ray Tracing در کارت کرافیگ‌های ۴K سری ۳۰۵۰ و ۳۰۶۰ عملکرد بسیار خوبی داشته و بنابراین انتظار می‌رود بازی‌های ۱۰۸۰p روی لپ‌تاپ ردمی G 2021 شیائومی به‌راحتی امکان‌پذیر باشد.

بر اساس اعلام شایعات، ردمی G امسال در دو مدل با پردازنده‌ی رایزن و اینتل روانه‌ی بازار خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمایشگر ۱۶.۱ اینچی با دقت‌ رنگ sRGB صد درصد و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز اشاره کرد. این دستگاه همچنین به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD مجهز خواهد بود.

نظر شما در مورد این لپ‌تاپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید