رندرهای غیررسمی آیفون ۱۳ اپل منتشر شد- تکفارس  
رندرهای غیررسمی آیفون ۱۳ اپل منتشر شد- تکفارس  

رندرهای غیر رسمی و تصاویر جدیدی از قاب آیفون ۱۳ فاش شد

مجتبی بوالحسنی
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 15:45
رندر آیفون ۱۳

تنها چند ساعت به شروع رویداد معرفی آیفون ۱۳ باقی مانده و باز هم شاهد انتشار تصاویر غیر رسمی جدید از رندهای این محصول هستیم.

فقط چند ساعت تا معرفی رسمی آیفون ۱۳ اپل باقی مانده و حالا لو دهنده‌ی معروف اخبار فناوری با نام کاربری EvLeaks چند عکس جدید از این محصول در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است. این تصاویر طراحی آیفون ۱۳ را به‌خوبی نشان می‌دهد و با تصاویری که پیش‌تر از این دستگاه فاش شده نیز هم‌خوانی دارد.

مطالب مرتبط:

رویداد معرفی اپل امروز راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. با این‌ حال همچنان شاهد سیل اطلاعات و تصاویر مرتبط با این محصول هستیم. حال تصاویر جدیدی از قاب‌های محافظ این گوشی‌ هوشمند توسط Evleaks منتشر شده که نمای ظاهری آن را به‌طور واضح نشان می‌دهد.

البته EvLeaks به این نکته اشاره کرده که این تصاویر رسمی نیستند و رندرهای رسمی این محصول در رویداد اختصاصی اپل منتشر خواهند شد. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید فاش شده از آیفون ۱۳ را مشاهده کنید.

آیفون ۱۳ در چهار مدل عرضه خواهد شد. همانند سال گذشته امسال نیز شاهد معرفی آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس خواهیم بود. در گزارش‌ها و شایعات فراوانی که اخیرا از این محصول منتشر شده، بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های این سری از آیفون‌های اپل فاش شده است.

یکی از تغییرات آیفون‌های امسال افزایش حافظه‌ی داخلی آن‌ها است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده هیچ یک از مدل‌های آیفون ۱۳ با حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی عرضه نخواهند شد. همچنین انتظار می‌رود آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی در رنگ‌های مشکی، آبی، بنفش، صورتی، سفید و قرمز در دسترس مشتریان قرار گیرند. آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس نیز در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلای و برنز به بازار عرضه خواهند شد.

از دیگر تغییرات مورد انتظار در آیفون ۱۳ می‌توان به استفاده از تراشه‌ی جدید A15 بایونیک اپل اشاره کرد که سرعت بالاتر و مصرف انرژی کم‌تری نسب به نسل قبلی خود دارد. همچنین گفته می‌شود بخش ناچ در این سری از آیفون‌های اپل باریک‌تر از آیفون ۱۲ خواهد بود.

قیمت در نظر گرفته شده برای آیفون‌های سری ۱۳ اپل از روند همیشگی این شرکت پیروی خواهد کرد. بدین ترتیب انتظار می‌رود آیفون ۱۳ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار، آیفون ۱۳ با قیمت ۷۹۹ دلار، آیفون ۱۳ پرو با قیمت ۹۹۹ دلار و نهایتا آیفون ۱۳ پرو مکس با قیمت ۱۰۹۹ دلار روانه‌ی قفسه‌ی فروشگاه‌ها شوند.

برای دنبال کردن اخبار مربوط به آیفون ۱۳ و رویداد امروز اپل می‌توانید وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی تکفارس را دنبال کنید.

منبع: PhoneA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید