مدل ارزان‌ قیمت نسل نهم آیپد در مراسم امشب اپل معرفی خواهد شد - تکفارس 
مدل ارزان‌ قیمت نسل نهم آیپد در مراسم امشب اپل معرفی خواهد شد - تکفارس 

مدل ارزان‌ قیمت نسل نهم آیپد در مراسم امشب اپل معرفی خواهد شد

مجتبی بوالحسنی
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 14:44
نسل نهم آیپد اپل

شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که اعلام می‌کند اپل احتمالا در رویداد امشب مدل بروز شده‌ی نسل نهم آیپد را معرفی خواهد کرد.

بنا به اعلام حساب کاربری PandaIsBald در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، اپل قصد دارد مدل جدید نسل نهم آیپد را در جریان برگزاری رویداد امشب رسما رونمایی کند. این حساب کاربری قبلا هم اطلاعاتی در مورد آیفون ۱۳ و تاریخ پیش‌خرید این محصول فاش کرده بود.

مطالب مرتبط:

همانطور که قبلا هم گزارش شده، انتظار می‌رود این مدل از آیپد از نمایشگری ۱۰.۵ اینچی بهره ببرد. همچنین عملکرد این محصول نسبت به قبل بهبود یافته و همانند مدل قبلی خود یک تبلت ارزان‌قیمت خواهد بود که برای دانش‌آموزان و افرادی که به‌دنبال یک تبلت با کیفیت و خوش قیمت هستند، تولید شده است.

انتظار می‌رود اپل در رویداد امشب از آیفون ۱۳، ساعت هوشمند اپل‌واچ سری ۷ و احتمالا نسل سوم ایرپاد رونمایی کند. با توجه به اخبار و شایعات، معرفی سه محصول مورد اشاره تقریبا  قطعی شده، اما این احتمال هم وجود دارد که شرکت مورد اشاره محصولات دیگری را هم در رویداد مطبوعاتی خود رونمایی کند.

مارک گورمن از بلومبرگ، اخیرا اعلام کرده که اپل قصد دارد علاوه‌بر رویداد امشب، یک رویداد دیگر در فصل پاییز برگزار کند و در آن از نسل جدید آیپد و مک رونمایی خواهد کرد. نسل نهم آیپد یکی از دو بروزرسانی مورد انتظار برای تبلت‌های اپل است که گفته می‌شود تا پیش از پایان سال جاری معرفی خواهند شد.

اپل همچنین نسل جدیدی از آیپد مینی را با ظاهر بازطراحی شده معرفی خواهد کرد. بر اساس گزارشات، این تبلت از نظر طراحی تغییرات محسوسی خواهد داشت و به همین دلیل انتظار می‌رود اپل معرفی این دستگاه را در یک رویداد اختصاصی انجام دهد. این درحالی است که کوپرتینویی‌ها احتمالا مدل بروز شده‌ی تبلت آیپد را زودتر از مدل جدید آیپد مینی معرفی خواهند کرد.

وب‌سایت اپل‌ترک نیز اوایل صبح امروز به این موضوع اشاره کرده که نسل هشتم آیپد همچنان در بسیاری از خرده‌فروشی‌های آمریکا در دسترس نیست. کم شدن موجودی آیپد در فروشگاه‌ها از هفته‌ی قبل آغاز شد. در حال حاضر عرضه‌ی تعدادی از محصولات اپل از جمله مک، آیفون و آیپد به‌دلیل مشکلاتی که در زمینه‌ی کمبود تراشه‌های پردازشی به‌وجود آمده، کم‌تر شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا نسل جدید آیپد در رویداد کالیفرنیا استریمینگ اپل رونمایی خواهد شد یا نه، اما درهرحال این مراسم همچنان جذابیت‌های زیادی برای طرفداران فناوری و به‌خصوص طرفداران برند اپل دارد.

ما در تکفارس این رویداد و اخبار مرتبط با آن را به‌طور کامل برای شما پوشش خواهیم داد. برای دنبال کردن اخبار رویداد اپل می‌توانید سایت یا شبکه‌های اجتماعی تکفارس را دنبال کنید.

منبع: MacR

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.