تصاویر جدیدی از قاب سیلیکونی آیفون ۱۳ منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از قاب سیلیکونی آیفون ۱۳ منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از قاب سیلیکونی آیفون ۱۳ منتشر شد

مجتبی بوالحسنی
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 12:31
قاب آیفون ۱۳

تنها چند ساعت تا مراسم معرفی رسمی آیفون ۱۳ باقی مانده حالا تصاویری از قاب‌های سیلیکونی این محصول نیز در دسترس قرار گرفته است.

تنها چند ساعت تا شروع رویداد اپل برای معرفی آیفون ۱۳ باقی مانده و سیل شایعات و خبرهای مرتبط با این محصول همچنان ادامه دارد. اکنون تصاویر جدیدی از قاب‌های سیلیکونی این محصول فاش شده است.

مطالب مرتبط:

در ماه آوریل امسال نیز شاهد انتشار یکسری تصاویر از قاب‌های مرتبط با آیفون ۱۳ بودیم. حال یکی تصاویر جدیدی از قاب‌های چرمی و سیلیکونی آیفون ۱۳ توسط حساب کاربری Majin Bu (و وب‌سایت ۹to5Mac) منتشر شده است.

اگر این عکس‌ها واقعی باشند، اپل تصمیم دارد حداقل هشت قاب سیلیکونی برای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو به بازار عرضه کند. این قاب‌ها در رنگ‌های سبز، مشکی، آبی تیره، آبی روشن، نارنجی، صورتی، قرمز و کرمی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این انتظار می‌رود اپل حداقل پنج مدل قاب چرمی نیز برای آیفون ۱۳ عرضه کند. این مدل نیز در رنگ‌های مشکی، بنفش، ارغوانی، سبز و قهوره‌ای عرضه خواهند شد. البته شاید در رویداد رونمایی از آیفون ۱۳ شاهد معرفی رنگ‌های دیگری برای این قاب‌ها باشیم.

البته این تصاویر اطلاعات بیشتری در مورد آیفون ۱۳ به ما نشان نمی‌دهد. با توجه به طراحی این قاب‌ها بریدگی دوربین کمی بزرگ‌تر و محل قرار گیری دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز نسبت به آیفون‌های سال قبل کمی پایین‌تر است.

همچنین با توجه به این تصاویر استفاده از نام آیفون ۱۳ به‌جای نام آیفون ۱۲ اس برای محصولات جدید اپل محتمل‌تر است. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده از قاب‌های آیفون ۱۳ را مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارس
تلگرام تکفارس

منبع: PhoneA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید