تعداد کاربران هارمونی او اس از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشت - تکفارس 
تعداد کاربران هارمونی او اس از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشت - تکفارس 

تعداد کاربران هارمونی او اس از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشت

افشین نوری
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - 10:17
هارمونی او اس هوآوی

هواوی اخیراً سیستم عامل هارمونی او اس خود را برای گوشی‌های هوشمند این شرکت و همچنین شرکت آنر عرضه کرده است. این سیستم عامل برای دستگاه‌های بسیار قدیمی هواوی نیز عرضه شده و حالا این شرکت اعلام کرده که تعداد کاربران هارمونی او اس ۲ از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشته است.

هواوی گفته است:

از همه کاربرانی که از هارمونی او اس استفاده می‌کنند تشکر می‌کنیم و امیدواریم که بهترین نجربه را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

عدد ۱۰۰ میلیون کاربر فعال واقعاً رکورد خوبی برای سیستم عامل جدید هارمونی محسوب می‌شود. در طول سه ماه گذشته، صدها مدل از دستگا‌ه‌های هواوی و آنر به هارمونی او اس ۲ آپدیت شده‌اند. به گفته هواوی، این سیستم عامل در آینده نزدیک برای دستگاه‌های بیشتری از جمله هندست‌ها و تبلت‌های قدیمی‌تر این شرکت و آنر قابل‌دسترس خواهد بود. هواوی هدف خود را ۳۰۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون کاربر فعال برای این سیستم عامل تعیین کرده است.

پیشرفت‌های هارمونی او اس تاکنون

هواوی سیستم عامل هارمونی او اس را رسماً در تاریخ ۲ ژوئن عرضه کرد. این سیستم عامل در طول هفته اول خود، یعنی تا تاریخ ۹ ژوئن، بیش از ۱۰ میلیون کاربر داشته است. تعداد کاربران این سیستم عامل در طول دو هفته به عدد ۱۸ میلیون نفر رسید و بعد از یک ماه تعداد کاربران آن از مرز ۴۰ میلیون کاربر گذشت. در کمتر از ۲ ماه، این رقم به ۵۰ میلیون کاربر رسید و در تاریخ ۳۰ آگوست، این سیستم عامل بیش از ۷۰ میلیون کاربر فعال داشت. چند روز بعدتر، یعنی در تاریخ ۲ سپتامبر، هواوی اعلام کرد که تعداد کاربران هارمونی از مرز ۹۰ میلیون کاربر گذشته است. حالا، جدیدترین گزارش این شرکت نشان می‌دهد که تعداد کاربران آن بیش از ۱۰۰ میلیون نفر است. به نظر می‌رسد که تعداد کاربران این سیستم عامل تا آخر امسال به‌راحتی از مرز ۳۰۰ میلیون نفر نیز خواهد گذشت.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر، بیش از ۵۶ دستگاه قدیمی هواوی و آنر این سیستم عامل را دریافت کرده‌اند. اکثر این دستگاه‌ها تاکنون هیچ آپدیت اصلی رابط کاربری EMUI را دریافت نکرده بودند. به گفته هواوی، امسال بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه (۲۰۰ میلیون دستگاه هواوی و ۱۰۰ میلیون دستگاه آنر) این سیستم عامل را روی خود اجرا خواهند کرد.

سیستم عامل هارمونی او اس می‌تواند موفقیت بزرگی برای هواوی به ارمغان بیاورد و باید منتظر بمانیم و بینیم که رقابت آن با سایر سیستم عامل‌های موجود مانند اندروید و آی او اس به کجا ختم خواهد شد.

اینستاگرام تکفارس
تلگرام تکفارس

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید